Het grote slowchat topic

@Wannez bestaat onze gemeente nog? Ik ben al 2 weken aan het zoeken naar restafval zakken, bij Colruyt en Spar tijdelijk niet beschikbaar.

Nu, wij moeten de straat oversteken en we zijn in Mechelen, dus desnoods koop ik er van Mechelen (die zijn er wel overal nog) en zet ik ze een paar weken aan de andere kant van de weg.

@Wannez bestaat onze gemeente nog? Ik ben al 2 weken aan het zoeken naar restafval zakken, bij Colruyt en Spar tijdelijk niet beschikbaar.

Nu, wij moeten de straat oversteken en we zijn in Mechelen, dus desnoods koop ik er van Mechelen (die zijn er wel overal nog) en zet ik ze een paar weken aan de andere kant van de weg.
Mss hebben ze er nog/al op’t gemeentehuis? Containerpark verkoopt die niet denk ik. Zakken van Mechelen is idd een goed alternatief. Voor mij zou dat iets lastiger zijn qua afstand maar ik heb nog een paar van die gouden.

Vandaag wel stroompanne in de buurt, maar hier juist niet 🤓

Mss hebben ze er nog/al op’t gemeentehuis? Containerpark verkoopt die niet denk ik. Zakken van Mechelen is idd een goed alternatief. Voor mij zou dat iets lastiger zijn qua afstand maar ik heb nog een paar van die gouden.

Vandaag wel stroompanne in de buurt, maar hier juist niet 🤓
Gemeentehuis is bijna een halfuur fietsen voor mij. :D Wij wonen eigenlijk veel dichter bij Mechelen centrum dan SKW centrum. Maar bedankt voor de tip!

Volgende keer dat ik er vind, ga ik gewoon meteen een jaarvoorraad kopen. :P

Gemeentehuis is bijna een halfuur fietsen voor mij. :D Wij wonen eigenlijk veel dichter bij Mechelen centrum dan SKW centrum. Maar bedankt voor de tip!

Volgende keer dat ik er vind, ga ik gewoon meteen een jaarvoorraad kopen. :p
Ha ik passeer er dagelijks. Inderdaad deze week wat voorraad inslaan (als ze er zelf hebben in’t gemeentehuis).
Als ik je wist wonen, kwam ik wel een rol in je gleuf steken om de nood te ledigen 🥸.

Ha ik passeer er dagelijks. Inderdaad deze week wat voorraad inslaan (als ze er zelf hebben in’t gemeentehuis).
Als ik je wist wonen, kwam ik wel een rol in je gleuf steken om de nood te ledigen 🥸.
Deze gaat zo hard in het verkeerde context-topic te recht komen

Tis er ook voor gedaan lijkt me, allebei;)

you-dont-say-nic-cage.gif

Het probleem is dat ze dan heel de tijd zit te zagen om binnen te zitten. Dus dan kost het me geld en zit ik alsnog binnen.
Wat je ook altijd kan doen, is afspreken dat er een dringende telefoon komt. Dat kan op beide locaties, of gij moet weg óf zij moeten weg zodat gij weg kunt. Mevrouw 6 laat je achter, die taked one for the team (ah ja, gij voedt die al jaren op dus die mag eens iets terug doen).

*ring ring* ‘een vrouw van 70 kilo komt buiten in leggings?? Ik kom direct af zie! Sorry, ma, ik moet echt weg’

Volgens mij heeft ze al haar banden geblazen van de fiets om er morgen zelf te gaan halen.

Deze passeerde op de autoradio, zie ik daar een roze Hello Kitty petje in de achteruitkijkspiegel heftig heen-en-weer gaan.
De dochter krijgt de muzieksmaak ook mee van de papa. 😁
(En dat vind ik niet erg!)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan