Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrolijk Pasen!Hallo iedereen. Ik heb een leuke 3 dagen achter de rug. Nu deze middag gaan eten bij men ouders en de poesjes terugzien.
Dank u, boodschap van algemeen nut afgesloten.

Heel veel heeft het niet geholpenIk kreeg tape op mijn mond gekleefd van diezelfde meester omdat ik te veel kletste.![]()

Waarschijnlijk met schilderstape gedaan. Heb hier ook nog wel Pattex power tape in de schuif liggen andersHeel veel heeft het niet geholpen![]()
Geen half werk ten huize REputeWaarschijnlijk met schilderstape gedaan. Heb hier ook nog wel Pattex power tape in de schuif liggen anders
![]()

Hopelijk is ze geen vegetarier en lust ze een groot stuk vlees.Je kan er ook gewoon iets in stoppen dan kan ze ook niet praten.
Ze heeft ook wel een hele grote mond, hé. Julia Roberts is er niets bij.Hangt er vanaf wie er iets in steekt natuurlijk. Volgens @Lint zijn vrouw zou ze van hem zelfs nog kunnen babbelen ook al zit hij er in.
Van waar denk je dat de term "lintworm" komt?Ik wist niet dat @Lint zo klein was.
Ah ik dacht omdat het een parasiet is.Van waar denk je dat de term "lintworm" komt?
Een smalle waar je bijna niets van voelt.Ah ik dacht omdat het een parasiet is.
Die kan anders serieus groeienEen smalle waar je bijna niets van voelt.

Een lange smalle?Die kan anders serieus groeien![]()
Ach, ne fijne franse.