Het grote slowchat topic

Soms vind ik de gesprekken hier grappig en soms... verontrustend of raar.
Sommigen onder ons zijn dan ook verontrustend en raar.
hello-there-private-from-penguins-of-madagascar.gif

We gaan eerst lezen in onze Verontrustend Rare Boekenclub en dan een dagje praktijk:
Ik heb nog een raar weetje over mezelf waardoor ik misschien ook in uw clubje pas....
Als kind was één van mijn favoriete spelletjes 'lijkenschminkertje'. Mijn vriendinnetje en ik speelden dan om beurt een lijk en we deden elkaar dan begrafenis kleren aan en schminkten elkaar.
Soms speelden we zelfs dat we vermoord waren en nadien waren we dan politie agentes die de moord gingen oplossen.
Aah the good old times!

Ik heb nog een raar weetje over mezelf waardoor ik misschien ook in uw clubje pas....
Als kind was één van mijn favoriete spelletjes 'lijkenschminkertje'. Mijn vriendinnetje en ik speelden dan om beurt een lijk en we deden elkaar dan begrafenis kleren aan en schminkten elkaar.
Soms speelden we zelfs dat we vermoord waren en nadien waren we dan politie agentes die de moord gingen oplossen.
Aah the good old times!
Welkom!

Aah the good old times!
Yep, absoluut ledenmateriaal! Blij u er bij te hebben ❤️

Aah the good old times!
Bingo =>

Soms vind ik de gesprekken hier grappig en soms... verontrustend of raar.
Er is geen week dag uur dat ik niet alledrie heb gedacht.

Met elk jaar een dagtrip om samen verontrustend rare dingen te gaan doen!
Narrator: and thus it began. The first secret club of serial killers in Belgium. Mind, they did not start off as killers, no. As you see, the killing was not their prime directive. They simply ran in out of bodies for their "cirque des morts". Soon, the group realized it needed a fourth member. Enter the nefarious Chillidog. Not long after his involvement, Squid got the taste for taking life as well. And thus it began...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan