Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk is ze wel iets kieskeuriger..Als ze enigszins op de ouders lijkt, gaan we zo lang niet moeten wachten![]()

Hopelijk is ze wel iets kieskeuriger.
Ja dan zou dat idd wel eens kunnen gebeuren. Gaan wel legendarische familiefeestjes worden.Ja, beeld je eens in dat ze met 1van jouw zonen thuis zou komen... :Unsure:
Als er uit jouw mond "lady-killer"komt....Mijn zonen gaan elke dochter veroveren, echte ladykillers!

Over veertig jaar is er een disco hit Ma SquidwardAls er uit jouw mond "lady-killer"komt....
![]()

Waarom hoor ik nu Hit Ma Squidward op de tonen van Smack My Bitch Up.Over veertig jaar is er een disco hit Ma Squidward
PS: Equal opportunities killer é, it 2022.

Hier is het "Ma ma ma ma.. Ma Baker" (Boney M)Waarom hoor ik nu Hit Ma Squidward op de tonen van Smack My Bitch Up.![]()
Betalend artikel maar blij dat ze nog leven en eentje toch nog gabbert.Hehe, altijd afgevraagd wat er met die 2 man bijt hond zwabbers was gebeurd. Now we know!
INTERVIEW. Hoe zou het nog zijn met James en Mike, de gabbers van Scherpenheuvel uit ‘Man Bijt Hond’?: “Ik ben nog steeds een gabber, maar Mike en ik zijn helaas geen vrienden meer”
![]()
HOE ZOU HET NOG ZIJN MET... James en Mike, de gabbers van Scherpenheuvel uit Man Bijt Hond?: “Jaren later Niels Albert leren ‘hakken’ op de boot van Gert Late Night”
“Wij gabbers hebben een speciaal woordgebruik, zoals gabberinneke of raveteef. Da’s een vrouwelijke gabber.” Dankzij James en Mike was heel Vlaanderen mee met de woordenschat én de danspassen - kunnen we het zo noemen? - van een gabber. Hun optreden in Man Bijt Hond dateert ondertussen van...www.hln.be
Dat dacht ik ookHier is het "Ma ma ma ma.. Ma Baker" (Boney M)
Betalend.Hehe, altijd afgevraagd wat er met die 2 man bijt hond zwabbers was gebeurd. Now we know!
INTERVIEW. Hoe zou het nog zijn met James en Mike, de gabbers van Scherpenheuvel uit ‘Man Bijt Hond’?: “Ik ben nog steeds een gabber, maar Mike en ik zijn helaas geen vrienden meer”
![]()
HOE ZOU HET NOG ZIJN MET... James en Mike, de gabbers van Scherpenheuvel uit Man Bijt Hond?: “Jaren later Niels Albert leren ‘hakken’ op de boot van Gert Late Night”
“Wij gabbers hebben een speciaal woordgebruik, zoals gabberinneke of raveteef. Da’s een vrouwelijke gabber.” Dankzij James en Mike was heel Vlaanderen mee met de woordenschat én de danspassen - kunnen we het zo noemen? - van een gabber. Hun optreden in Man Bijt Hond dateert ondertussen van...www.hln.be

Hier is het "Ma ma ma ma.. Ma Baker" (Boney M)

Een vrouw naar mijn hartIk ben sws weer de enige die Baker en Boney leest en daar boner van maakt?
Oké ik bespaar jullie de moeite en begeleid mezelf wel naar het 'uit de context getrokken' topic...
Doei

Da’s je hart nietEen vrouw naar mijn hart![]()

Nochtans stroomt er het meeste bloed naarDa’s je hart niet![]()
Hmm ze zegt net “ik wil graag een baby in mijn buik!”.Hopelijk is ze wel iets kieskeuriger..

Hier is het "en later, als ik een mama ben..."Hmm ze zegt net “ik wil graag een baby in mijn buik!”.![]()

En wat als mama een liefje heeft?Hier is het "en later, als ik een mama ben..."
- aah, als je kindjes hebt dan!
-Neeeuuuh! *Verontwaardigde blik* Ik wil geen kindjes!
Ze heeft ook al gezegd dat later, als ze groot is, ze bij mama in dezelfde kamer wil slapen!
- en als je dan een liefje hebt?
-ook!
- en waar moet je liefje dan slapen?
- bij ons!
![]()

Dan eerder baby's got a temper. Heeft meteen ook het element rohypnol erbij.Waarom hoor ik nu Hit Ma Squidward op de tonen van Smack My Bitch Up.![]()