Squidward
Well-known member
Neen, de Officium lectionis zijn mega vroegGaat het al beter vandaag?

J/k Het zal nog wel even niet zo super zijn, maar dat ben ik ondertussen al wat gewoon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen, de Officium lectionis zijn mega vroegGaat het al beter vandaag?

Ik ben meer een nummertje 6, nummer past ook bij mijn nickname.

There u go babe!Hmm vergeef mij de lapsus.
Mijn onderbewuste zelf wil graag @Myllana in een legging zien , i guess ...

Jeansleggings.Wtf zijn jeggings?

Draag dan niks he, kost minder en wij hebben er ook nog iets aan. Jeggings. Wat gaan ze nog uitvinden?Jeansleggings.![]()
Wat gaan ze nog uitvinden?

Een legging die er uit ziet als een gewone broek, uitgevonden om ‘in comfort naar kantoor te gaan’.Een tregging.
Ook iets wat te maken heeft met een legging.
Die foto! Kan ik nooit meer vergeten!There u go babe!
Ben tijdens boodschappen doen geflitst langs de achterkant. Niet mijn beste foto maar wel één in legging!
Nee even serieus, ik draag geen leggings (geen korte, geen halflange en al helemaal geen enkellange) maar wel jeggings in alle stylen en soorten stof (leatherlook, jeans etc...) al wat je wilt maar dus die eenvoudige stoffen niet. Zou geeneens weten hoe dat te combineren wat natuurlijk niet betekent dat het daarom lelijk is hé of de draagsters ervan moeten stenigen.
Hele tijd geleden had ik zo'n tiktok legging besteld voor de fitness maar had de indruk dat mijn man dat niet zo'n goed idee vond.![]()
Zoals Jani zegt: "mooi zijn en comfortabel gaat niet samen."Een legging die er uit ziet als een gewone broek, uitgevonden om ‘in comfort naar kantoor te gaan’.
Zou het niet weten, ik ben geen van beide.Zoals Jani zegt: "mooi zijn en comfortabel gaat niet samen."
No! Bad squid!Zou het niet weten, ik ben geen van beide.

Dat geloof, konijn kan zorgen dat het geregeld is, wanneer camping BG open gaat. Een airhockey tafel is toch wel een must!Oudste zoon heel teleurgesteld in dat lomp konijn![]()