kaasfretter
Active member
Hmm mss kaassaus over mijn frieten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm mss kaassaus over mijn frieten
Wil je NU al frieten eten dan?Kan iemand het uit mijn kop praten om straks friet te eten
Ik heb nog werk, precies.Kheb van @Tomski gedroomd(geen friet aanwezig, ook geen vieze dingen!)
Wij hoeven deze commentaar niet te krijgen van iemand die blaren van de heg fretAlles en iedereen in deze thread dingt mee naar die trofee.![]()
.Oei, ik ben al vergetenKheb van @Tomski gedroomd(geen friet aanwezig, ook geen vieze dingen!)
. Ik zal me altijd kunnen optrekken aan deze herinnering:.Deze schuur hebt gij laten ontvlammen.
Zeker van? De volgorde is namelijk dit:Vermits @Wannez en @chillidog toch alle vrouwen (met groot succes) aan het verleiden zijn, ga ik mij focussen op de crew.
![]()

Toch goe? Ik begin vanonder, bij de bottoms.Zeker van? De volgorde is namelijk dit:
1. Community leader
2. Supermoderators
3. Moderators
4. Users
5. Katten
6. Honden
7. Social crew
…
999. Event crew
![]()
En wie is 1000 dan?1001: zwammoderator @Preske
Ah ge werkt u weg op naar boven dan.Toch goe? Ik begin vanonder, bij de bottoms.
En wie is 1000 dan?

Geen probleem, geen bang hebben, we bijten hier niet.Ja ik heb nog geen quiz of foto challenge om te delen hier dus voel me wel een beetje verloren.![]()
Wij natuurlijk, zonder zwammers geen moderator nodig!Toch goe? Ik begin vanonder, bij de bottoms.
En wie is 1000 dan?

Deze thread staat niet in zwam hoor.Wij natuurlijk, zonder zwammers geen moderator nodig!![]()
Ik ben meer een nummertje 6, nummer past ook bij mijn nickname.@straight_six wij zijn users![]()
OK bedankt voor die verduidelijking, die link hadden we anders nooit gemaaktIk ben meer een nummertje 6, nummer past ook bij mijn nickname.

25onder welk nummer zitten de varkens eigenlijk?Indien die er zouden zijn hè. Hypothetisch.
Gaat het al beter vandaag?Het is een vreemde dag
Nee, twas opt werk. Ge werkte voor groenrechts maar Waart gedetacheerd bij onsWas ik aan het koken?

Goh nu je het zegt. Ik heb deze week gedroomd van je. Je was hier de ene mop na de andere aan het tappen. Remake kwam er ook in voor. We wisten beiden niet waar we het hadden met je.Nee, twas opt werk. Ge werkte voor groenrechts maar Waart gedetacheerd bij ons
En er was dan ook een discussie over hoe ge uw naam uitsprak (nederlandse of Engelse manier)die dezelfde bleek als die van mijn oudste (het was dus niet uw echte naam want mijn zoon noemt niet Tomski)