Squidward
Well-known member
Zolang ze onder de 50kg weegt zal dat nog wel lukken.Ach, zo jammer, nu maakt je dochter geen kans meer bij @straight_six![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang ze onder de 50kg weegt zal dat nog wel lukken.Ach, zo jammer, nu maakt je dochter geen kans meer bij @straight_six![]()
Dat zal de komende jaren wel nog het geval zijn, niettemin ga ik er nu wel van uit dat 6 zijn chicks meerderjarig verkiest.Zolang ze onder de 50kg weegt zal dat nog wel lukken.

'Verkiest': dat klinkt niet als een harde grens.Dat zal de komende jaren wel nog het geval zijn, niettemin ga ik er nu wel van uit dat 6 zijn chicks meerderjarig verkiest.![]()

Dat is aan 6 om te bepalen!'Verkiest': dat klinkt niet als een harde grens.![]()
Ik wil gerust mijn zoon opofferen om @Mulan een hartverzakking te bezorgen.Ach, zo jammer, nu maakt je dochter geen kans meer bij @straight_six![]()
Ook een goed idee. Dan kan ik ze nog wat kneden naar mijn goesting.Ik zou toch voor het scenario ‘sugar daddy van de 18 jarige Mulan Jr’ gaan.
Zijn zoon kan haar tegen die tijd al vanalles hebben geleerd dat voor S6 interessant is natuurlijk.Ik zou toch voor het scenario ‘sugar daddy van de 18 jarige Mulan Jr’ gaan.
Je zal moeten kiezen, onder de 50kg is er niet veel te kneden.Ook een goed idee. Dan kan ik ze nog wat kneden naar mijn goesting.
Kon ik ook in de uit de context topic gezet hebben maar ik vond het nog gepast.Dat is aan 6 om te palen!
Ben je zeker, gezien het onderwerp? Dan heb ik een telefoontje te doen...Kon ik ook in de uit de context topic gezet hebben maar ik vond het nog gepast.
Naar straight_six om te vragen of je mee mag?Ben je zeker, gezien het onderwerp? Dan heb ik een telefoontje te doen...
Vermijd zijn eigen politiezone aub!Ben je zeker, gezien het onderwerp? Dan heb ik een telefoontje te doen...

Just, je zou soms vergeten dat hij nu polies is.Vermijd zijn eigen politiezone aub!![]()

Voor @straight_six is de ideale oplossing dus: Mulan Jr moet opgroeien tot deesVermijd zijn eigen politiezone aub!![]()

Sinds wanneer haat je mij zo hard?!?

Idd opvallend, zeker na al dieSinds wanneer haat je mij zo hard?!?![]()
-smileys als steun.Ik ben wel fan.Idd opvallend, zeker na al die-smileys als steun.
Schrale troost na al dat fat- en leggingshamen.Ik ben wel fan.