Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb horen vallen dat die @Wannez ook wel eens durft op de vloer te schijten. Misschien kan je het daaraan weten.
en nu wilt ge nog op zijn vriendin zitten ook.Ik ben ondertussen wel benieuwd naar de vriendin![]()
Nee nu niet eh want ik ben van’t straat dus dat zou momenteel moreel verwerpelijk zijn.en nu wilt ge nog op zijn vriendin zitten ook.
erg, eerst op zijn vrouw zitten en dan nog eens op zijn vriendin willen, mag hij ook nog iets hebben dat hij niet moet delen.Nee nu niet eh want ik ben van’t straat.
Natuurlijk! Zijn kinderen.erg, eerst op zijn vrouw zitten en dan nog eens op zijn vriendin willen, mag hij ook nog iets hebben dat hij niet moet delen.
maar die moeten hem dan nietNatuurlijk! Zijn kinderen.
Oohh jawel Lint is een geweldige pamaar die moeten hem dan niet

Koekoek saus in de broek.@Wannez is gewoon een echte koekoek
Pas maar op wat ge zegt vooraleer men u terug bant, jij nozem.Nu snap ik wat er bedoeld werd met dat niveau!
Mag ik de samenvattingen van BB2022 aanduiden als schuldige; daar werd zo'n onzin veel te vaak geroepen en sommige dingen blijven blijkbaar ongewenst hangen.Mijn straattaal sprekende zoon heeft zo te zien ook de weg naar BG gevonden.
Dat het hoger was toen gij (volledig terecht) geband waart?Nu snap ik wat er bedoeld werd met dat niveau!
Pas maar op wat ge zegt vooraleer men u terug bant, jij nozem.
Dus uw suggestie is dat ik meer moet drinken? Ik zou akkoord gaan, maar ik weet niet hoe ik dat financieel moet dragen .Ik leef in de veronderstelling dat het deels een kwestie van training/onderhouden is. Eens ge wat te lang “de rustige weg” gevolgd hebt, is het veel moeilijker om terug in te pikken. Allez dat fenomeen zie ik toch bij een aantal drinkebroeders van vroeger.
Dat of coke!
Wat een domme vraag.en had je gisteren pinten gedronken?
Hard genoeg willen natuurlijkDus uw suggestie is dat ik meer moet drinken? Ik zou akkoord gaan, maar ik weet niet hoe ik dat financieel moet dragen .
Wat een domme vraag.