alle @kay-gell , kom erbij. Het gaat over uwen artikelOp z'n minst opmerkelijk. Of opmeurkelijk![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alle @kay-gell , kom erbij. Het gaat over uwen artikelOp z'n minst opmerkelijk. Of opmeurkelijk![]()
Heb al een paar maanden geen bier meer in huis. Gisteren toch nog eens een six-pack gekocht. En sinds gisteren stinkt mijne kak enorm!
En wat vond uw vrouw ervan?Gisteren het eerste half uur gezien (en toen viel de vriendin in slaap), straks verder kijken.
Ik vond het nog "ok". Wordt het significant slechter na een half uur, of is mijn smaak gewoon zo shit?
In het geval van het laatste: Great, heb ik tenminste ne goeie film voor straks.
Wij zijn recent ook voor de wet getrouwd, en gewoon eens goed gaan eten met de ouders & broers.
We zullen nog wel een tuinfeest doen bij ons thuis voor de grote groep. Dat zal sowieso geen klassieke trouw zijn, maar eerder foodtrucks en/of grote gemeenschappelijke BBQ (zeer covid friendly), ne shitload aan (goede) drank, en niet teveel formele tralala.
Er zijn nog wel wat TBCs:
- in 2022 of 2023
- familie uitnodigen of enkel vrienden (+ ouders/broers)
- bandje ja/nee
- iets van ceremonie ja/nee
En wat vond uw vrouw ervan?![]()

Kzal ze wel weer troosten

Ja, nee. Van op te eten, vanzijneigenst.Enkel van dat te kopen?
Wie zegt dat dat nodig is?Kzal ze wel weer troosten![]()
Het is Madam Lint. Dat spreekt gewoon vanzelf.Wie zegt dat dat nodig is?
Ik dacht exact hetzelfde@Mulan had gister al een issue, ik denk dat ze vandaag gekraakt is onder de road rage…
Bekijk bijlage 8701

Al lang gevlucht naar het buitenlandZe reageert ni precies... tis mss toch waar![]()
Even benadrukken dat ik er expliciet NIET op wou, op het parcours!@Mulan had gister al een issue, ik denk dat ze vandaag gekraakt is onder de road rage…
Bekijk bijlage 8701
)Welke?(Daguitstap gedaan met Muppet)
Nou, wie van hen is blond, blauwogig en 4j?Welke?
Als ik mag kiezen, wil ik met Animal op hort.

Ah da’s van de oude generatie muppets!Nou, wie van hen is blond, blauwogig en 4j?![]()
We zijn idd ROODverbrand...Animal is claimed btw![]()
Mijn straattaal sprekende zoon heeft zo te zien ook de weg naar BG gevonden.Idem, ik dacht wajo die's toch op haar gezicht gegaan, hoe komt die op die plaats aan zo'n blauwe plek..