NEE IK BEN ONZEKER TOM DAT IS HET HELE PUNT STOMME KLOJO![]()
How zeker
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEE IK BEN ONZEKER TOM DAT IS HET HELE PUNT STOMME KLOJO![]()
Nownow, he may very well not be fine. Let’s remain optimistic here.Therethere, you'll be fine!
Ik begin het verontrustend te vinden dat je steeds zijn naam zegt. Komt nogal bedreigend over.NEE IK BEN ONZEKER TOM DAT IS HET HELE PUNT STOMME KLOJO![]()
Misschien moet ge de echte politie bellen?Ik begin het verontrustend te vinden dat je steeds zijn naam zegt. Komt nogal bedreigend over.

Ben je zeker?Misschien moet ge de echte politie bellen?![]()
Ik begin het verontrustend te vinden dat je steeds zijn naam zegt. Komt nogal bedreigend over.
Eerst het stof en de spinnewebben afdoen wel![]()
Dan maakt hij zich wel helemaal belachelijk door de hele tijd Tom te zeggen. Dat zal ook niet helpen voor zijn onzekerheid.Het is niet omdat mijn nick met tom begint dat ik niet Frank kan heten he.
nie zeveren he karel....Het is niet omdat mijn nick met tom begint dat ik niet Frank kan heten he.
Wees gerust, ik heb wat whiskies achter mijn kas, mijn onzekerheid is weg. @Tomski zal Tom heten, of hij dat nu wil of niet!Dan maakt hij zich wel helemaal belachelijk door de hele tijd Tom te zeggen. Dat zal ook niet helpen voor zijn onzekerheid.

Ik had whiskas gelezenWees gerust, ik heb wat whiskies achter mijn kas, mijn onzekerheid is weg. @Tomski zal Tom heten, of hij dat nu wil of niet!![]()

Godverdoeme hij heeft nog gelijk ook, ik zit met het engelse in mijn hoofd denk ik.Whisky's Samson!
Wel grappig dat mijn eerste echt geslaagde correctie nu juist bij jou(w) is.

Al spijt dat uw frieten in de vuilbak liggen?vanmiddag een bereid gerecht gekocht met koude groentjes om de frieten van gisteren wat te compenseren.
Blijken de groenten toch vreemd te smaken (en ja, ik weet hoe wortels horen te smaken). Aangezien het met tomat crevet was, de boel maar weg gegooid. Nochtans was het in principe tot overmorgen goed, maar het was wel de laatste in de koeltoog.
boke met choco dan maar zekers. 8euro20 down the drain. dat waren toch vier litertjes naft of een kleintje met 2 stukken vlees
1.89€ per liter…wat?
Als jij de tank bent en ik zorg voor de liters, dan ben je spotgoedkoop![]()

Godverdoeme hij heeft nog gelijk ook, ik zit met het engelse in mijn hoofd denk ik.
Maareuh... FEESTJE IEDEREEN!!!!
@straight_six heeft de spelling juist![]()
Whiskies voor iedereen die wil, en voor de rest is er Whiskas.
Euhm... staat dat niet gewoon in dezelfde post? Ter gelegenheid van @straight_six die heeft leren spellen?Ter gelegenheid van? Of zomaar?

Zijt maar zeker.Al spijt dat uw frieten in de vuilbak liggen?
Stom gezond voedsel.