Hij zat nog op zijn knieën.Als ge die in zijn rug hebt kunnen steken, is @straight_six heel wat kleiner dan hij beweert (en/of uw penis niet zo micro)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij zat nog op zijn knieën.Als ge die in zijn rug hebt kunnen steken, is @straight_six heel wat kleiner dan hij beweert (en/of uw penis niet zo micro)
Niet afkomstig, ik woon er nu. Niet dat dat het beter maakt, maar de waarheid heeft ook z’n recht.

Ik ben ook SKW inwijkeling.Niet afkomstig, ik woon er nu. Niet dat dat het beter maakt, maar de waarheid heeft ook z’n recht.
Maar zeg nu zelf, sinds Illusion verdwenen is, is Duffel toch ook maar triest.
Een prutser ben ik sowieso![]()

Hoe zit dat eigenlijk met die “lint-smiley”.Nu is het enkel wachten op de onvermijdelijke Lint-frikandel smiley
![]()
=>Hoe zit dat eigenlijk met die “lint-smiley”.
Schrok mezelf een hoedje toen ik dat voor het eerst zag.
dat is eigenlijk een wat uit de hand gelopen grap van @coldplayke omdat mijn posts blijkbaar nogal "fronswaardig" zijn. En met al haar creatieve skills heeft ze dan een frons smiley gemaakt van mijn avatar.
Maar bon, grap of niet, ik ga gewoon nederig "danku" zeggen en de honneurs waar nemen.
Jij meneer bent de real OG=>
Dus: slijmen bij koude schotel is de boodschap.

Ik apprecieer je harde werk aan het ontwerp. Maar het is gewoon te pijnlijk om daar dagelijks mee geconfronteerd te wordenVooral níét zoals Diffie doen: je custom avatarontwerp schaamteloos weer weghalen.

Mijn arm duifje toch, je hebt zelfs je verwijzing naar diffie in je signature weggehaald.Ik apprecieer je harde werk aan het ontwerp. Maar het is gewoon te pijnlijk om daar dagelijks mee geconfronteerd te worden![]()

Klein, minder in het oog springend, aandenkenMijn arm duifje toch, je hebt zelfs je verwijzing naar diffie in je signature weggehaald.![]()

Ge krijgt alleen een ; zie volgend berichtNu is het enkel wachten op de onvermijdelijke Lint-frikandel smiley
![]()
nu pas? Wie staat er eigenlijk niet op die lijst?Excuses gekregen van Trump dat hij vergeten was om me op zijn ignore lijst te zetten.![]()
Nu is het enkel wachten op de onvermijdelijke Lint-frikandel smiley
![]()

Ik voorlopig nog niet! Whoopwhoop!Ge krijgt alleen een
nu pas? Wie staat er eigenlijk niet op die lijst?
Zijn nickname is wel zeer toepasselijk, je moet het maar kunnen!Excuses gekregen van Trump dat hij vergeten was om me op zijn ignore lijst te zetten.![]()
Straks zit hij nog alleen op het forum. Zo heb je ook wel altijd gelijk natuurlijk..Ge krijgt alleen een ; zie volgend bericht
nu pas? Wie staat er eigenlijk niet op die lijst?
Klinkt als ne vriendelijke kerel!Excuses gekregen van Trump dat hij vergeten was om me op zijn ignore lijst te zetten.![]()
ik heb best een baaldag vandaag, gloom & doom incoming![]()
Ben daarnet al es in het zonnetje gaan zitten, heeft niet geholpen.
Heb zelfs geen zin om te koken vanavond.