Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is meest voor diegene die er maar blijven over doorbomen (ha!). Of die (quasi) agressief gaan doen over een ander zijn eetkeuzes. Freak is imo een titel om met trots te dragen, daar is meer voor nodig dan vegan zijn. (Cfr John Waters)Ik spreek nu globaal, niet over R4h specifiek:
"Freak!" Is het meest gebruikte...![]()
Ik heb een pracht van een jonge Perelaar als je ooit eenzaam bent, knuff away.Of hippie, boomknuffelaar, …![]()
Gemanipuleerde soyaboon-ontkenner?Of hippie, boomknuffelaar, …![]()
Ooh, ‘gemanipuleerde soyaboon’ ga ik wel ooit gebruiken in een ruzie!Gemanipuleerde soyaboon-ontkenner?
Eenzaam, yes.Ik heb een pracht van een jonge Perelaar als je ooit eenzaam bent, knuff away.
Squidy en ik zijn prachtig knuffelbare mensenstronken!Eenzaam, yes.
Boomstronken gaan knuffelen? No

Knuffeldate doen?Squidy en ik zijn prachtig knuffelbare mensenstronken!![]()
Bij 3/4de van de kerels hier, zou mijn hoofd dat vunzig lezen.Knuffeldate doen?
Ik heb 2 armen!

Een vrouw in iets straks, geen idee wat daar het probleem moet zijn?En niet de legging?!?![]()

Wij kunnen álles vunzig opvatten maar wij zijn sociaal geconditioneerd én goed opgevoed om dat niet te doen. Als iemand hier bezig is over machtige stronken, dan denken wij uitsluitend aan bomen en dat door het patriarchaat.Hoe kan je dat vunzig opvatten?
Zolang ge maar van de noten blijft.Wij kunnen álles vunzig opvatten maar wij zijn sociaal geconditioneerd én goed opgevoed om dat niet te doen. Als iemand hier bezig is over machtige stronken, dan denken wij uitsluitend aan bomen en dat door het patriarchaat.
Zolang ge maar van de noten blijft.
En als ik tropisch hardhout zeg, aan wat denk je dan?Wij kunnen álles vunzig opvatten maar wij zijn sociaal geconditioneerd én goed opgevoed om dat niet te doen. Als iemand hier bezig is over machtige stronken, dan denken wij uitsluitend aan bomen en dat door het patriarchaat.
Houtwormen?En als ik tropisch hardhout zeg, aan wat denk je dan?
Je weet wel van dat goed hard tropisch hardhout, met zo van die goeie nerven!

Zoals @nestoriusDe echte kunst is dan ook om de eikel uit te hangen zonder geband te worden.![]()