Het ontwerp is af:Ik was aan het denken aan swastika’s met een hartje rond ofzo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ontwerp is af:Ik was aan het denken aan swastika’s met een hartje rond ofzo.
Tis toch echt niet de tramp stamp van mijn dromen

Allez uw volgende gevecht in het mod-kamp begint

Of je poetst direct na met krantenpapier (streekkrant en zondagskrant zijn gratis!)
De volgende keer dat mijn schoonbroer hier is, ga ik eens heel subtiel naar de ramen wijzen en zuchten.ik heb ne sticker met 'geen reclame'
en geloof me: ik heb alle tips en tricks al geprobeerd.
Subtiliteit vs een boodschap, non-verbaal dan nog, aan een man willen overbrengen...De volgende keer dat mijn schoonbroer hier is, ga ik eens heel subtiel naar de ramen wijzen en zuchten.
Als hij nu gewoon die ruitenwisser had gekocht voor kerstmis waar we naar hadden gevraagd in plaats van dat Danny Devito kussen!!!!!!

JADAWEETIKOOKWELNot ok, my dude!
Eens in de leer gaan bij mac?JADAWEETIKOOKWEL
Ik moet toch iets doen om de mods hier op BG scherp te houden?
Ik heb een reputatie als chaosbrenger hoog te houden.

En ik die dacht dat je zo een schattig poezewoefke waart!JADAWEETIKOOKWEL
Ik moet toch iets doen om de mods hier op BG scherp te houden?
Ik heb een reputatie als chaosbrenger hoog te houden.
Ik ben vaker gebanned dan hij, denk ikEens in de leer gaan bij mac?![]()

Chaos! Anarchy!En ik die dacht dat je zo een schattig poezewoefke waart!

Alright, my little agent of chaos, you keep up the good work. Do no harm but take no shit.Chaos! Anarchy!
Diep vanbinnen heb ik nog een punkrock hartje hoor![]()
De echte kunst is dan ook om de eikel uit te hangen zonder geband te worden.Ik ben vaker gebanned dan hij, denk ik![]()

De echte kunst is dan ook om de eikel uit te hangen zonder geband te worden.![]()

In niet geband worden ook.
Daar zijt gij beter in dan ik!
Den eikel uithangen he![]()
I support thisAllez uw volgende gevecht in het mod-kamp begint
Ik wil ook mn persoonlijke emoji nu!
.Hij is vegan, nobody calls a vegan "een schattig poezewoefke"!En ik die dacht dat je zo een schattig poezewoefke waart!

Zij mag da! Denk ik.Hij is vegan, nobody calls a vegan "een schattig poezewoefke"!![]()
En niet de legging?!?Een vrouw naar mijn hart, alleen spijtig van de airfryer.

Ik ben een vreemde in de wereld van de Vegan koosnaam… Gemarineerd tofublokske?Hij is vegan, nobody calls a vegan "een schattig poezewoefke"!![]()