Mulan
Well-known member
Ik had het eerder over een goed vol hand, niet over venijnig pitsen!Ok, als ik mag terugpitsen!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had het eerder over een goed vol hand, niet over venijnig pitsen!Ok, als ik mag terugpitsen!

Ik had het eerder over een goed vol hand, niet over venijnig pitsen!![]()
Pijn krijgen ben ik toch zo gene fan van.Beetje pijn is fijn!

Het kan ook wel zijn dat het niet wederzijds is van zijn kant en hij je pijn wil doen omdat je hem aangerand hebt.Ik had het eerder over een goed vol hand, niet over venijnig pitsen!![]()
Gelukkig is hij niet jou!Het kan ook wel zijn dat het niet wederzijds is van zijn kant en hij je pijn wil doen omdat je hem aangerand hebt.

Omdat hij dus niet jou is!Maar waarom dan niet van de eerste keer een spinning high kick tevoorschijn halen?

K heb nog een tandpasta tube die op z'n eind loopt?Waar valt er hier te knijpen?![]()

Feit. Daar komt hij 50cm voor tekort in de lengte. (vrij in te vullen waar)Gelukkig is hij niet jou!
Omdat hij dus niet jou is!![]()
Als je overal 25cm bijkletst is het gemakkelijk om de grootste te zijn/hebben ja!Feit. Daar komt hij 50cm voor tekort in de lengte. (vrij in te vullen waar)

25cm vind ik nog mooi. MerciAls je overal 25cm bijkletst is het gemakkelijk om de grootste te zijn/hebben ja!![]()

K heb nog een tandpasta tube die op z'n eind loopt?
en terwijl je je mannelijkheid bewijst wil ik ook wel eens in jouw kont knijpen als je daar happy van wordt!

Pijn uitdelen, é, Mulanneke, uitdelen!Pijn krijgen ben ik toch zo gene fan van.![]()
Misschien kan je bij Mulan vrijwillige billen vinden om op te tatoeëren? Een schone pinup of iets.Waar valt er hier te knijpen?![]()
Als ge samen komt, krijgt ge een BG friendship tattooMisschien kan je bij Mulan vrijwillige billen vinden om op te tatoeëren? Een schone pinup of iets.
Dat zou nu wel heel tof zijn maar als Mulan niet graag pijn heeft (al is tattoo pijn imo speciaal) dan denk ik dat een vriendschapsarmbandje.Als ge samen komt, krijgt ge een BG friendship tattoo
"samen komt" is iets anders als "samenkomt" hèAls ge samen komt, krijgt ge een BG friendship tattoo

I know"samen komt" is iets anders als "samenkomt" hè![]()

Ik was aan het denken aan swastika’s met een hartje rond ofzo.Dat zou nu wel heel tof zijn maar als Mulan niet graag pijn heeft (al is tattoo pijn imo speciaal) dan denk ik dat een vriendschapsarmbandje.
@recipe4hate wat is jouw signature style dan eigenlijk?
Als ik moet gokken prison tattoos geplaatst met een naainaald en bicinkt?Dat zou nu wel heel tof zijn maar als Mulan niet graag pijn heeft (al is tattoo pijn imo speciaal) dan denk ik dat een vriendschapsarmbandje.
@recipe4hate wat is jouw signature style dan eigenlijk?

Not ok, my dude!Ik was aan het denken aan swastika’s met een hartje rond ofzo.