Maar die in de foto kijkt dan toch opals ze op haar knieeen zit kijk je er wel degelijk op neer.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die in de foto kijkt dan toch opals ze op haar knieeen zit kijk je er wel degelijk op neer.

daar moet je geen rekening mee houdenMaar die in de foto kijkt dan toch op![]()

Je vergeet rohypnol@nestorius speelt gewoon hard to get en een beetje aantrekken en weer afstoten. Dat doet hij ook altijd met mij. Terwijl @Wannez voor de lieve aanpak gaat, @Tonerider voor de zielepoot aanpak, @Tomski voor de food aanpak gaat @nestorius voor de bad boy aanpak.
Voor ieder wat wils hier.

Ik heb niet echt “een” aanpak. Meestal doe ik zomaar wat. Op alle vlakken eigenlijk.@Wannez is het ‘lieve’ van jouw aanpak dat we er door de Rohypnol niet te veel mee bezig moeten zijn?
Ok… maar we veranderen zijn naam *niet* naar Wannelix.Wannez is op sommige vlakken echt Obelixgewijs in een pot vol geluk gevallen.
(Maar op andere niet, wat enkel bewijst dat hij menselijk is)

Wel, aangezien ik mijn nickchange niet mocht inzetten om diffie zijn nick terug te geven, is die optie er welOk… maar we veranderen zijn naam *niet* naar Wannelix.
![]()

=>@Wannez is het ‘lieve’ van jouw aanpak dat we er door de Rohypnol niet te veel mee bezig moeten zijn?
Ik denk dat dit jouw vraag kan beantwoorden??Ik wacht zoals gewoonlijk wel tot ze slapen.
Kleine piemol huh, poor guy.Wannez is op sommige vlakken echt Obelixgewijs in een pot vol geluk gevallen.
(Maar op andere niet, wat enkel bewijst dat hij menselijk is)
Dus in combi met bovenstaande is het eigenlijk "WanneLicks?"... met vraagteken dus... @Mulan?Ok… maar we veranderen zijn naam *niet* naar Wannelix.
![]()
Ik weet even niet hoe te reagerenDat Wannez van weinig vies is, heeft hij zelf al meermaals aangegeven, toch?![]()

Normale gang van zaken toch?Je zegt dat ze een job heeft en zelf geld verdient en je denkt eraan om haar loon op jouw rekening te laten storten, zodat jij controleert waaraan zij geld mag uitgeven?Dus in feite woont ze hier dan als Thaise vrouw die de taal niet goed machtig is in een vreemd land bij een man die volledige financiële controle over haar heeft, aan wie ze toestemming moet vragen om "zakgeld" te krijgen. Dat klinkt voor jou ok?
Uw partner zijn/haar loon op uw rekening laten storten en controleren waaraan die dat mag uitgeven, wat u dus de totale financiële controle over uw partner geeft. Siri, how do i spell financial abuseNormale gang van zaken toch?
Alsof een vrouw wél zelfstandig met geld om zou kunnen gaan! HA!
(Jup, sarcasmeknop zit vast, krijg m vandaag alvast niet meer uit!)

Zal haar leren, hem als persoonlijke seksslaaf te gebruiken!Uw partner zijn/haar loon op uw rekening laten storten en controleren waaraan die dat mag uitgeven, wat u dus de totale financiële controle over uw partner geeft. Siri, how do i spell financial abuse![]()
Ik vraag mij soms echt af of die epic trolling doet of echt ‘zo’ is. Gelijk een aflevering van Brass Eye, da kan toch bijna niet echt zijn?Normale gang van zaken toch?
Alsof een vrouw wél zelfstandig met geld om zou kunnen gaan! HA!
(Jup, sarcasmeknop zit vast, krijg m vandaag alvast niet meer uit!)
Je gaat specifieker moeten zijn dan dat.Ik weet niet wie er mij hier weer al raar vond maar ik heb hier zonet op andere plekken op dit forum raardere dingen gelezen dan niet alleen de zaken die ik hier ooit gepost heb maar volgens mij zelfs raarder dan ik ooit gedacht heb.
![]()
algoed dat ge eindigt met een punt want anders was het ook lang geleden dat ik interpunctie had gezien.Ik weet niet wie er mij hier weer al raar vond maar ik heb hier zonet op andere plekken op dit forum raardere dingen gelezen dan niet alleen de zaken die ik hier ooit gepost heb maar volgens mij zelfs raarder dan ik ooit gedacht heb.
![]()
begint gij al is met een hoofdletteralgoed dat ge eindigt met een punt want anders was het ook lang geleden dat ik interpunctie had gezien.
.ergert u zo is niet seg.Je gaat specifieker moeten zijn dan dat.
.