Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYAbso-snoring-lutely!
![]()
Het ene doen we idd frequenter dan het andere.

ik wil wel mee zwanzen, maar ik vraag niet achter details van je leven he mulan.Het ene doen we idd frequenter dan het andere.![]()
Ik sprak over WE, snurkie!ik wil wel mee zwanzen, maar ik vraag niet achter details van je leven he mulan.
maar we doen helemaal niets? ik date zelf niet met u?Ik sprak over WE, snurkie!
Yes, we friggin know. You uncooked chicken wing of a man.maar we doen helemaal niets? ik date zelf niet met u?
Op onze leeftijd is het gewoon een FEIT dat we meer snurken dan poepen.maar we doen helemaal niets? ik date zelf niet met u?
Maar gewoon samen aan het water zitten naar vogels kijken, dat kan toch mooi zijn. En dan drie minuten brandende passie in het riet en naar huis. LAT noemen ze datte.Op onze leeftijd is het gewoon een FEIT dat we meer snurken dan poepen.
Euhm... Zoeteke... 3 minuten in het riet? Da's koud én ongemakkelijk!Maar gewoon samen aan het water zitten naar vogels kijken, dat kan toch mooi zijn. En dan drie minuten brandende passie in het riet en naar huis. LAT noemen ze datte.

Ik heb geen keukentafel, soit, ik heb ook geen riet. Tuintafel, dat heb ik, da’s kerk in het midden. Maar als Tontonrider nu een voorkeur heeft voor de vrije natuur?Euhm... Zoeteke... 3 minuten in het riet? Da's koud én ongemakkelijk!
Avontuurlijker dan de keukentafel wordt het niet meer hoor.![]()
dan toch niet op mijn keukentafel, want dat zakt al half in als ik de pot Nutella er op plaats.Euhm... Zoeteke... 3 minuten in het riet? Da's koud én ongemakkelijk!
Avontuurlijker dan de keukentafel wordt het niet meer hoor.![]()
Dan mag er een matras gesleept worden naar de tuin of zo?Ik heb geen keukentafel, soit, ik heb ook geen riet. Tuintafel, dat heb ik, da’s kerk in het midden. Maar als Tontonrider nu een voorkeur heeft voor de vrije natuur?
Ik heb geen keukentafel, soit, ik heb ook geen riet. Tuintafel, dat heb ik, da’s kerk in het midden. Maar als Tontonrider nu een voorkeur heeft voor de vrije natuur?
Vergelijk jij Mulan nu met een pot Nutella? Easy to spread even when cold?dan toch niet op mijn keukentafel, want dat zakt al half in als ik de pot Nutella er op plaats.
Gho laatste keer dat ik u gespot heb was het toch 11u15 zemaak er na 11u30 van en je zit er boenk op
de enigste avonturen die ik heb, zijn de zoektochten naar mijn sleutels elke morgenSerieus, ben ik ineens ook al de avontuurlijkste van ons 3?
Ik heb verdikke een gigantische tafel met stalen poten gekocht vorig jaar!![]()
Yep, we gaan beginnen zeggen Kinky Mulan, zo met die aanhalingstekens in de lucht. Wilde verhalen gaan beginnen rondgaan. Tonerider komt dus best tot bij jou en je sexy tafel.Serieus, ben ik ineens ook al de avontuurlijkste van ons 3?
Ik heb verdikke een gigantische tafel met stalen poten gekocht vorig jaar!![]()