Squidward
Well-known member
Easy to get ha… eh… pardon.I'm easy to get but hard to please.
Of is het andersom, ik twijfel nog
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Easy to get ha… eh… pardon.I'm easy to get but hard to please.
Of is het andersom, ik twijfel nog
Wut? Ben ik zo moeilijk?Easy to get ha… eh… pardon.
Ik las exact hetzelfde en dan nog iets met butt pleasen.Easy to get ha… eh… pardon.
Dat weet ik niet, sommigen hebben genoeg aan een flits van een mooie enkel, anderen hebben nood aan een blondine van precies 1m75 en 3/4e met cup C, een doctoraat in Oud-Griekse soep recepten en een accent van Zuidoost Uppsala.Wut? Ben ik zo moeilijk?
Als ge roodharig zijt en humor hebt kost het u twee dates en ik wil al trouwenDat weet ik niet, sommigen hebben genoeg aan een flits van een mooie enkel, anderen hebben nood aan een blondine van precies 1m75 en 3/4e met cup C, een doctoraat in Oud-Griekse soep recepten en een accent van Zuidoost Uppsala.
Ik wil je niet ontmoedigen maar aan valse hoop heb je ook niet veel: je gaat wellicht haar boezem te groot vinden.Als ge roodharig zijt en humor hebt kost het u twee dates en ik wil al trouwen
en dat valt u nu pas op of?You weird!![]()

Lijst van dingen die ze nog nooit tegen mij gezegd hebben:Ik wil je niet ontmoedigen maar aan valse hoop heb je ook niet veel: je gaat wellicht haar boezem te groot vinden.
Een knie-fetisj komt ook niet elke dag boven.en dat valt u nu pas op of?![]()
Als ge roodharig zijt en humor hebt kost het u twee dates en ik wil al trouwen
T komt wel uit een fleske, geen idee of hij zich beperkt tot enkel natural reds of niet.Ik wil je niet ontmoedigen maar aan valse hoop heb je ook niet veel: je gaat wellicht haar boezem te groot vinden.

tis ook nooit niet goed he als ik nu tegen u zeg schoon zwarte poes dan heb ik wel een normale fetish maar dan is t weer om andere redenen niet goed.Een knie-fetisj komt ook niet elke dag boven.
Ja duh naturel he. Geen fake gedoe in m'n huis. En ook geen schminkdoos.T komt wel uit een fleske, geen idee of hij zich beperkt tot enkel natural reds of niet.![]()
K heb het in elk geval nog nooit eerder gehoord. Meestal blijven de ogen iets hoger hangen.tis ook nooit niet goed he als ik nu tegen u zeg schoon zwarte poes dan heb ik wel een normale fetish maar dan is t weer om andere redenen niet goed.
(op uwe avatar he ahja)

K heb het in elk geval nog nooit eerder gehoord. Meestal blijven de ogen iets hoger hangen.
ter hoogte van mijn mond natuurlijk, omdat die nooit stil staat!![]()

Ondertussen zou men mij mogen vragen ‘wat zou je liever zien: bewijs van aliens of Mulan live’ ik zou serieus twijfelen. Enkel mijn buitengewone aversie voor sociaal contact zou mij richting alien sturen. Geef mij twee vodkas en forget Area 284, show me the Mulan
Ondertussen zou men mij mogen vragen ‘wat zou je liever zien: bewijs van aliens of Mulan live’ ik zou serieus twijfelen. Enkel mijn buitengewone aversie voor sociaal contact zou mij richting alien sturen. Geef mij twee vodkas en forget Area 284, show me the Mulan

Welp, that is it, I am a lesbian now!
Zaterdag door niet nader genoemde redenen op m’n hand gevallen,
Ik kom net van het ziekenhuis, hand gebroken.
Neeje, van zattigheid!Van die kruk?
Da’s toch hetzelfde?Ondertussen zou men mij mogen vragen ‘wat zou je liever zien: bewijs van aliens of Mulan live’