Het grote slowchat topic

Dat moet zowat het mooiste compliment zijn dat ik in de laatste jaren heb gekregen.
Ja lap ik zal ook nog eens moeite doen :headshake::
@Tonerider ik vind toch dat ge de wereld soms wat TE zwartgallig ziet. En ik snap het wel, aard van het beestje, state of mind waar ge momenteel in zit, enzovoorts enzovoorts. Ik wil helemaal niet zeggen "denk eens anders", want zo simpel zit het uiteraard niet in elkaar.

Maar om eens wat counterbalance te geven aan uzelf die enkel het negatieve kan zien:
  1. Heeft humor die duidelijk geapprecieerd wordt door een grotere groep mensen
  2. Is open naar en heeft respect voor mensen met verschillende achtergronden en gedachtengoeden
  3. Had het inzicht en doorzettingsvermogen om in te zien dat een situatie suboptimaal was, nam een keuze en zette door (uw scheiding, uw werk), terwijl het "niets doen" alternatief veel makkelijker is
  4. Kan zelfstandig volledig zijn boontjes doppen (ook al is het met microgolf en airfryer)
  5. Trekt zich wel iets aan van wat anderen denken en luistert naar advies, maar duidelijk niet teveel (wederom, airfryer)
En daarnaast is de helft van uw punten evengoed positief te draaien voor de juiste persoon (rustig, wandelen, water,...).

Dus euh, chin up, doe gewoon es even dingen voor uzelf en trek u effe maar niet teveel aan van de rest.

Elke keer als ik mij gevoelig opstel hé ... elke ... fucking ... keer 😥

Ja lap ik zal ook nog eens moeite doen :headshake::

Elke keer als ik mij gevoelig opstel hé ... elke ... fucking ... keer 😥
Sorry Lint.
Dat was ook super lief. Maar geef toe: vergeleken worden met een pup die men direct zou adopteren is toch een right in the feels oneliner he.

Sorry Lint.
Dat was ook super lief. Maar geef toe: vergeleken worden met een pup die men direct zou adopteren is toch een right in the feels oneliner he.
dog-triste.gif

€11.66 per liter, dat valt nog mee maar een wekelijks ding ga je daar ook niet van maken.
Er bestaat een plaats waar dagelijks 5 vrachtwagens zwavelzuur in een tank gelost worden. De tank heeft een afneembaar deksel over een “mangat” (een gat waar dus een man of vrouw of X door kan).
Van horen zeggen hè.

Er bestaat een plaats waar dagelijks 5 vrachtwagens zwavelzuur in een tank gelost worden. De tank heeft een afneembaar deksel over een “mangat” (een gat waar dus een man of vrouw of X door kan).
Van horen zeggen hè.
Maar toch kan je het niet laten om het een mangat te noemen. Met al uw stereotiepen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan