Tonerider
Well-known member
Is dat een dildo?
(jajaajaj everythings a dildo if you're brave enough, laat de mop maar achterwege)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een dildo?
(jajaajaj everythings a dildo if you're brave enough, laat de mop maar achterwege)
Ik denk een vibrator want rechts boven in het prentje ziet ge een lijn dwars op de lengte, wat doet vermoeden dat dat er afgedraaid kan worden om batterijen te vervangen.Is dat een dildo?
Ik heb betere speeltjes dan dat hoor. Ik zal het daarmee wel doen.voila, u horen we volgende week niet meer.![]()
Dank u Wannez.Ik denk een vibrator want rechts boven in het prentje ziet ge een lijn dwars op de lengte, wat doet vermoeden dat dat er afgedraaid kan worden om batterijen te vervangen.
Als je in de agrarische sector zit misschienWie komt daar toch op...
"Ah nu heb ik zin om een 19cm lange maiskolf in men foef te steken". Jeez.

Of in je poep, ik wil hier nu niet exclusief zijn. Iets voor jou Wannez?Als je in de sector zit misschien![]()
Ik wil alles eens geprobeerd of tenminste gezien hebben, dus wie weet.Of in je poep, ik wil hier nu niet exclusief zijn. Iets voor jou Wannez?
Jij lijkt me wel open minded ...
Ik ging het nooit gedacht hebben, maar het is kennelijk een serie ‘Gemüse’Ik wil alles eens geprobeerd of tenminste gezien hebben, dus wie weet.
Kunt ge eigenlijk nog wel decoratief in een schaal leggen.Ik ging het nooit gedacht hebben, maar het is kennelijk een serie ‘Gemüse’
![]()
Totdat hij per ongeluk aanslaat en uw glazen fruitschaal aan gort triltKunt ge eigenlijk nog wel decoratief in een schaal leggen.
>)Je legt dat in zo een ironische Alessi.Totdat hij per ongeluk aanslaat en uw glazen fruitschaal aan gort trilt
(ik vind de juiste smiley niet, maar denk <"B"+>)
Je legt dat in zo een ironische Alessi.
Mja op zijn Urbanus Frans klopt dat wel. Ik ken Alessi niet, is dat iets bekend?Alessi is dat trouwens geen frans voor let's go.
Squidje toch
Ik had "ironische Alessi" op gezocht en vond dit:Zoekt Alessi op.
Eerste hit op google: een keukenrolhouder
![]()
Dat zijn die huishoud dingen met een ‘speels’ element. Je betaald een premiumprijs voor een onzinnig product. Ik heb die kurkentrekker.Mja op zijn Urbanus Frans klopt dat wel. Ik ken Alessi niet, is dat iets bekend?
Ik had "ironische Alessi" op gezocht en vond dit:
Bekijk bijlage 7338
Dat konijn geeft mij zware Tonerider-vibes met zijn WTF-tootje.Zoekt Alessi op.
Eerste hit op google: een keukenrolhouder
![]()