Mulan
Well-known member
Jawel, mijne Mechelse Koekoek!Op de pannenkoeken hee. Focus!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, mijne Mechelse Koekoek!Op de pannenkoeken hee. Focus!

Jawel, mijne Mechelse Koekoek!![]()
I know, SKW

Ok dan is’t goed!I know, SKW![]()
Maar daar ken ik geen eten van. Dat met de juiste topping om (vingers en duimen) af te likken is!Ok dan is’t goed!

AubergineMaar daar ken ik geen eten van. Dat met de juiste topping om (vingers en duimen) af te likken is!![]()
Ik ook, dat wil eigenlijk weinig zeggen.Dat met de juiste topping om (vingers en duimen) af te likken is!![]()
Ik zou iets meer bescheiden kiezen eigenlijk...Aubergine

Da’s hier de tuinbouwstreek hèIk zou iets meer bescheiden kiezen eigenlijk...![]()

Straks staat ie op Fox News: Belgian man has freakishly large aubergine.Da’s hier de tuinbouwstreek hè![]()
Alez, pak dan een maiskolfke! Popcorn met gecarameliseerde suiker over...Da’s hier de tuinbouwstreek hè![]()

Die textuur kan je in een speeltjes winkel vinden, hoor, je hebt daar geen ongepofte Wannez voor nodig.Alez, pak dan een maiskolfke! Popcorn met gecarameliseerde suiker over...![]()
gewoon een maandje niet wassen en de schubben komen vanzelf.Die textuur kan je in een speeltjes winkel vinden, hoor, je hebt daar geen ongepofte Wannez voor nodig.
Mij lijkt Wannez een veel te propere mens daarvoor.gewoon een maandje niet wassen en de schubben komen vanzelf.
Mij lijkt Wannez een veel te propere mens daarvoor.
Ik ben van niks vies.
Is dat een dildo?