Het grote slowchat topic

Online vindt je deze dus wel. Supermarkten hebben weinig of geen stock blijkbaar.
Prijs van een goeie cocktail loopt dan wel snel op natuurlijk.
Ik ben dat eens tegengekomen in een supermarkt maar kan niet meer reproduceren welke dat was. Correlatie tussen onderwerp drank en er geen actieve herinneringen aan hebben, veronderstelt niet noodzakelijk een causaliteit. Maar sluit het ook niet uit.

Ik ben dat eens tegengekomen in een supermarkt maar kan niet meer reproduceren welke dat was. Correlatie tussen onderwerp drank en er geen actieve herinneringen aan hebben, veronderstelt niet noodzakelijk een causaliteit. Maar sluit het ook niet uit.
Ik heb me één keer een blackout gedronken in Leuven. Ik weet nog dat het de dag voordien in de namiddag mooi weer was. En de dag erop werd ik 's middags wakker
De correlatie is dus zeker niet uitgesloten

Maar als ik mijn fluo vestje aan heb, helpen de mensen mij wel gemakkelijk hoor.
Omgeving als @Wannez dronken is: Manee jong, dien IS gewoon zo, vandaar dat fluo jasje en helm en dat wankelen en die niet coherente spraak.

Omgeving als @Wannez nuchter is: Wtf jong ge doet zo raar? Zo ken ik u niet. Hebt gij gedronken ofzo?

Zit ik in de juiste richting?

Als ja:
tenor-5.gif

Omgeving als @Wannez dronken is: Manee jong, dien IS gewoon zo, vandaar dat fluo jasje en helm en dat wankelen en die niet coherente spraak.

Omgeving als @Wannez nuchter is: Wtf jong ge doet zo raar? Zo ken ik u niet. Hebt gij gedronken ofzo?

Zit ik in de juiste richting?

Als ja:
Hmm toch niet helemaal. Verschil tussen nuchter en dronken is zo subtiel dat er weinig mensen zijn die het merken. En bij zij die het merkten, was het meestal te laat :unsure:. Sorry buurman.

Effe tussen Wannez zijn zatte botten door.

Freddie Mercury: The Final Act, breekt uw hart, maakt u kwaad, prachtige docu.

En nu terug naar uw normale programmatie, Wannez, drink on.

Effe tussen Wannez zijn zatte botten door.

Freddie Mercury: The Final Act, breekt uw hart, maakt u kwaad, prachtige docu.
Waar kan ik die kijken, en waarom? Waar gaat die juist over?

Grote Queen fan hier al van toen ik 8j was, toen ik via teletext al een zoekertje lanceerde om met andere Queen fans brieven te kunnen schrijven en fan materiaal te kunnen uitwisselen (what a time to be alive).

Hmm toch niet helemaal. Verschil tussen nuchter en dronken is zo subtiel dat er weinig mensen zijn die het merken. En bij zij die het merkten, was het meestal te laat :unsure:. Sorry buurman.
I'm intrigued, hebt ge per ongeluk de buurman af gestoken ipv de buurvrouw?

6e41b0e494be2178ef4eadc0a285dc72.gif

Grote Queen fan hier al van toen ik 8j was, toen ik via teletext al een zoekertje lanceerde om met andere Queen fans brieven te kunnen schrijven en fan materiaal te kunnen uitwisselen (what a time to be alive).

I'm intrigued, hebt ge per ongeluk de buurman af gestoken ipv de buurvrouw?

Bekijk bijlage 7099
Neje maar ik moet me niet excuseren bij de mededaderin eh.🤔

Bekijk bijlage 7099

Staat op de website van VRT. Het is een samensmelten van de Aids-crisis met getuigenissen van ‘gewone’ slachtoffers en Freddie zijn ervaring, de aftermath van zijn dood,… Het is heel, heel pakkend, ik heb wel tranen gelaten.

Staat op de website van VRT. Het is een samensmelten van de Aids-crisis met getuigenissen van ‘gewone’ slachtoffers en Freddie zijn ervaring, de aftermath van zijn dood,… Het is heel, heel pakkend, ik heb wel tranen gelaten.
hey, dat is toevallig. Ik heb scheetjes gelaten, maar dat is de schuld van de witte bonen in tomatensaus.

Dan had ge het maar niet in slowchat moeten plaatsen. Emotionele momenten zijn hier niet welkom. Dit topic is om te flirten of om over zuipen te praten.
Nochtans is een emotioneel fragiele vrouw een uitgelezen ‘make your move’ moment. Enfin, niet deze vrouw maar je kan er altijd van leren. Honestly, Tonerider, je hebt soms het inzicht van een asperge, maar ik zal uw opmerking indachtig zijn voor slowchat:

Wortelsoep met gember:
Ingrediënten
500 g winterpeen
1 ui
2 tenen knoflook
3 cm gemberwortel
2 el zonnebloemolie
2 tl kerrie
1 groentebouillonblokje
2 takjes peterselie
125 g crème fraîche
1 rasp
1 staafmixer

Schil de wortelen en snijd in dunne schijfjes. Snipper de ui. Hak de knoflook fijn. Schil de gember en rasp fijn.
Verhit in een (soep)pan de olie. Fruit de ui, knoflook en kerrie 1 min. Schep er de wortel door en bak 2 min.
Voeg het bouillonblokje met 1 L water toe en breng aan de kook. Kook de soep in 15-20 min. gaar. Hak intussen de peterselie fijn. Roer de peterselie door de crème fraîche.
Pureer de soep van het vuur met de staafmixer. Breng op smaak met peper.
Schep de soep in 4 kommen. Schep in elke kom een lepel peterselieroom.

Nochtans is een emotioneel fragiele vrouw een uitgelezen ‘make your move’ moment. Enfin, niet deze vrouw maar je kan er altijd van leren. Honestly, Tonerider, je hebt soms het inzicht van een asperge, maar ik zal uw opmerking indachtig zijn voor slowchat:

Wortelsoep met gember:
Ingrediënten
500 g winterpeen
1 ui
2 tenen knoflook
3 cm gemberwortel
2 el zonnebloemolie
2 tl kerrie
1 groentebouillonblokje
2 takjes peterselie
125 g crème fraîche
1 rasp
1 staafmixer

Schil de wortelen en snijd in dunne schijfjes. Snipper de ui. Hak de knoflook fijn. Schil de gember en rasp fijn.
Verhit in een (soep)pan de olie. Fruit de ui, knoflook en kerrie 1 min. Schep er de wortel door en bak 2 min.
Voeg het bouillonblokje met 1 L water toe en breng aan de kook. Kook de soep in 15-20 min. gaar. Hak intussen de peterselie fijn. Roer de peterselie door de crème fraîche.
Pureer de soep van het vuur met de staafmixer. Breng op smaak met peper.
Schep de soep in 4 kommen. Schep in elke kom een lepel peterselieroom.
De soep heb ik opgegeven en in de gootsteen gekapt. Vanaf nu enkel nog diepvriessoep ten huize Tonerider.
De fragiele vrouw: tja, ik kom enkel vrouwen tegen die een intelligente, welbespraakte, sportieve, positief denkende, levenslustige man willen. Ik heb het opgegeven qua vrouwen. (en mannen begin ik niet aan). Laat mij maar een asperge(r) zijn dan. Zo zit er nog iets van groente in me.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan