Squidward
Well-known member
Her buns don’t want nun.Oefen hier mee:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Her buns don’t want nun.Oefen hier mee:
Vies jong, wa serieuzen boel en die trol van een nicki minaj op dezelfde pagina
Twerken vereist een correcte soundtrack. Da ga nie op K3.
Chocomelk als compromis?Make tea, not love!
Ge hebt de jeugd nog nie zien losgaan op onze liefde is een watervaaaal zekerTwerken vereist een correcte soundtrack. Da ga nie op K3.
Lijkt ten huize Mulan eerder op een epileptische aanval dan op dans. Eender welk type dans.Ge hebt de jeugd nog nie zien losgaan op onze liefde is een watervaaaal zeker
![]()
Ik lees liever zever dan ambras én hoor ook liever andere artiesten, al vind ik haar best wel intrigerend om naar te kijken in clips!![]()
Zeg van iemand die nog de tijden van ‘hakken’ heeft meegemaakt verwacht ik toch minder judgement over dansgenresLijkt ten huize Mulan eerder op een epileptische aanval dan op dans. Eender welk type dans.
Mijn gehak stond dichter bij stijldansen dan mijn dochter haar... Nuja, imitatie van elektrische shocken krijgen?Zeg van iemand die nog de tijden van ‘hakken’ heeft meegemaakt verwacht ik toch minder judgement over dansgenres

‘Poppen’ en ‘locken’ noemen ze dat tegenwoordig!Mijn gehak stond dichter bij stijldansen dan mijn dochter haar... Nuja, imitatie van elektrische shocken krijgen?![]()
Make chocomelk, not love. Works for me!Chocomelk als compromis?
Ik begin er aan! (Zo ne grote zak Callebaut "chocolade druppels" staan in huis.Make chocomelk, not love. Works for me!
)Euhm goeie 2e plek misschien, ja.
Dit is toch DE ultieme twerksong!