Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je daarvoor je verontschuldigingen aan de veestapel aangeboden?ah, de herinneringen
![]()
John Deere in west vleteren?Ewelja... John Deere in West-Vleteren of CNH in Zedelgem bijvoorbeeld.
ik ga ook mijn verontschuldigingen moeten aanbieden aan de groentenstapel, want heb net wortelsoep gemaakt, maar had geen bouillonblokjes, dus heb er gewoon veel paprikapoeder en kippenkruiden ingesmeten :unsureHeb je daarvoor je verontschuldigingen aan de veestapel aangeboden?
Je kan het zoals in een of ander topic hier al gezegd is in de wc kieperen.ik ga ook mijn verontschuldigingen moeten aanbieden aan de groentenstapel, want heb net wortelsoep gemaakt, maar had geen bouillonblokjes, dus heb er gewoon veel paprikapoeder en kippenkruiden ingesmeten :unsure
Proeft nu als een combinatie van waterig en pikant... not sure what to do with it.
Ja, jong. Google brengt een ontwetende mens ook maar beperkt voort, hoor.John Deere in west vleteren?
Goed dat jij content bent. Want dat is net de reden dat je me hier niet veel meer zal zien buiten in het fietstopic.
na al die moeite die ik gedaan heb om mijn groenten te schillen en in blokjes te snijden? Ik heb zelfs mijn mixer (die ik al zes maand heb) zelfs speciaal voor de eerste keer uit de verpakking gehaald hiervoor.Je kan het zoals in een of ander topic hier al gezegd is in de wc kieperen.
na al die moeite die ik gedaan heb om mijn groenten te schillen en in blokjes te snijden? Ik heb zelfs mijn mixer (die ik al zes maand heb) zelfs speciaal voor de eerste keer uit de verpakking gehaald hiervoor.
Maar volgende keer hou ik het toch gewoon op diepvriessoep denk ik.
na al die moeite die ik gedaan heb om mijn groenten te schillen en in blokjes te snijden? Ik heb zelfs mijn mixer (die ik al zes maand heb) zelfs speciaal voor de eerste keer uit de verpakking gehaald hiervoor.
Maar volgende keer hou ik het toch gewoon op diepvriessoep denk ik.
Wtf?!?Goed dat jij content bent. Want dat is net de reden dat je me hier niet veel meer zal zien buiten in het fietstopic.
Want ben het beu van gereport te worden door je kliekje van achterlopers telkens ik iets terug zeg. Dus have fun.
1. OK dan my badWtf?!?
1. Dat stelde jij, voor al feestend.
2. Mijn kliekje van achterlopers? Ik heb zelf van NIEMAND weet die jou gerapporteerd heeft, ik ken dus geen enkele naam van "mijn kliekje".

Twerk hem.Als iemand vindt dat een ander te ver gaat, maakt dat dus automatisch een "achterloper van Mulan"?
Djees, we weten allemaal toch dat we hier met een hoopje zitten op Zwam/slowchat met humor die wat ver kan gaan, waar anderen zich aan storen.
We hebben zelfs slowchat gekregen om die reden. Ik denk echt niet dat jij de enige bent die af en toe van een mod onder zijn voeten krijgt, ik ben alvast zelf ook al meermaals op de vingers getikt.![]()
Maar ik vond nu zelf ook wel dat je vinniger werd naar mij toe en dat deed je ook buiten dit topic. Dus ja, als mensen dat dan lezen die slowchat doorgaans links laten liggen, kan ik me wel inbeelden dat die denken: "fuck dude, wat is uw probleem?!?"
Terwijl ik sneller denk: leven en laten leven.