Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat helemaal voor mij; allemaal van die bergbeklimmers op een rij zich aanstellen met dikke jassen en stijgijzers en dan deggert @kay-gell daar op den achtergrond voorbij op zijn stepke.Hopelijk met volle bandjes! Als je die moet vervangen dat is echt een ramp, las ik ergens.
Ik zie dat helemaal voor mij; allemaal van die bergbeklimmers op een rij zich aanstellen met dikke jassen en stijgijzers en dan deggert @kay-gell daar op den achtergrond voorbij op zijn stepke.
Da's wel op ellentriek eh!Tegen dat 'm boven is...
![]()
"En de sneeuw, die werd bruin."ja, maar dat wist @kay-gell ni
Dat is voor u een vraag en voor mij een weetTen eerste: ziet er lekker uit
Ten tweede: waar en wanneer worden we verwacht?

En ik was nog wel net aan het denken om een "Tha Non Vriendelijke Thread" te maken.Dat is voor u een vraag en voor mij een weet![]()
dat is vriendelijk :vEn ik was nog wel net aan het denken om een "Tha Non Vriendelijke Thread" te maken.
Als ik hier eens rondkijk lopen er hier absoluut rond die het hart of het verstand van een varken hebben gekregen!Een varkenshart het meest lijkt op dat van een mens en dat er vorige week in Amerika een patiënt het hart heeft gekregen van een genetisch gemanipuleerd varken?
Helemaal mooi deze.![]()

reported for hate-speechAls ik hier eens rondkijk lopen er hier absoluut rond die het hart of het verstand van een varken hebben gekregen!![]()
En wie haat ik dan specifiek?reported for hate-speech

ah, is het beweren dat iemand het verstand van een varken heeft dan een compliment?En wie haat ik dan specifiek?![]()
Wie concreet viseer ik hiermee? Als jij jou aangesproken voelt, ligt dat dan aan mij? Of aan jou?ah, is het beweren dat iemand het verstand van een varken heeft dan een compliment?

Mensen met het hart of verstand van een varken.En wie haat ik dan specifiek?![]()
wel, je beweert dat er hier rondlopen, dus viseer je wel degelijk mensen zonder hen te benoemen. Maar je geeft wel te kennen wat je van sommigen denkt.Wie concreet viseer ik hiermee? Als jij jou aangesproken voelt, ligt dat dan aan mij? Of aan jou?![]()