3 vuisten is misschien wat veel om te beginnen![]()
Ni als ge t maar 25 seconden volhoudt zoals ik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 vuisten is misschien wat veel om te beginnen![]()

En dan op de instabooks en facetiks gaan stoeffen zeker, neenee, 3 vuisten op hun bakkes kunnen ze krijgen.Moet uw dochter die 3 vuisten gewoon gunnen.
Blij zijn voor haar. Embrace it!
En dan op de instabooks en facetiks gaan stoeffen zeker, neenee, 3 vuisten op hun bakkes kunnen ze krijgen.
Zou toch lachen zijn eigenlijk, dat mijne zoon met uw dochter aanpapt

Ge bedoelt naast gij met mijn vrouw? Wanneer komt ge ze beide halen?Zou toch lachen zijn eigenlijk, dat mijne zoon met uw dochter aanpapt![]()

1. Honden okals die van een compact ras zijn en een soort van gesloten mandje hebben waar ze in kunnen zodat niet heel de achterbank onder de modder (of erger) komt, is dat ok voor me om u op te halen als het nodig blijkt. Ook iemand anders natuurlijk. Zolang ge niet rookt, wel gevaccineerd zijt, gelooft dat de wereld rond is, geen kinderen (mee)hebt en proper van uzelf zijt, moogt ge mee... hey, dat zijn zowat de eisen op mn datingprofielMaar hier zijn mannen ook welkom. [/SPOILER]

1. Honden ok
2. Kinderen ok
3. Niet roker
4. Wél gevaccineerd zijn
5. Geloof in de wetenschap
6. Basishygiene onder de knie hebben
-> ben je mij nu dan toch aan het uitnodigen?![]()
Oei fleecekes.De discussie gaat hard off-topic hier, maar 1 woord: fleece.
Genoeg keuze goedkope warme synthetische kledij in bv. decathlon.
Smaukelijk, hein.Bwoa ... Als ze de eieren onbevrucht zijn, dan wentel je ze in haar menstruatie.Smaukelijk, hein.

Please stop ruining fried chicken man.Bwoa ... Als ze de eieren onbevrucht zijn, dan wentel je ze in haar menstruatie.Smaukelijk, hein.
Ten eerste: ziet er lekker uitwel zonder de Mos Eisley cantina band die op de achtergrond speelt