Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is Niels Destadsbader gearriveerd?Nja, maar 6 blijkbaar ook... Dus neem maar over, jonkies, deze bomma gaat naar boven!
Maar… doet ze dat alleen?Nja, maar 6 blijkbaar ook... Dus neem maar over, jonkies, deze bomma gaat naar boven!
Wie is "ze" en wat is "dat"?Maar… doet ze dat alleen?

Met de traplift zeker?Maar… doet ze dat alleen?
Met de traplift zeker?
Dat is dus iets wat ik soms zie in huizen die te koop staan en dan denk ik al ah zalig een extraatje! (Voor wanneer ik lui ben, niet om moekes naar boven te krijgen).
goed verdeeld, ik wacht wel op xAnyana om me in bed te steken.Wie is "ze" en wat is "dat"?
Of minder filosofisch: tuurlijk moogt ge mee!![]()
Op zaterdagavond zou dat veel gebruikt worden moest ik dat in huis hebben.Dat is dus iets wat ik soms zie in huizen die te koop staan en dan denk ik al ah zalig een extraatje! (Voor wanneer ik lui ben, niet om moekes naar boven te krijgen).
Voor moekes?Op zaterdagavond zou dat veel gebruikt worden moest ik dat in huis hebben.

Ik strompel dan naar de zetel ipv mij aan de trap te wagen.Op zaterdagavond zou dat veel gebruikt worden moest ik dat in huis hebben.
@Mulan heeft wel nog ergens reuzel liggen.Mijn rollen zijn nog niet genoeg gesmeerd.
Beste deel van de avond is op handen en voeten de trap op kruipen.Ik strompel dan naar de zetel ipv mij aan de trap te wagen.
En "proberen" geen lawaai te makenBeste deel van de avond is op handen en voeten de trap op kruipen.

Vooral als je er halverwege uitvalt.En "proberen" geen lawaai te maken
Stil zijn gaat welicht beter op handen en voeten dan met den traplift!
Vandaar dat die dingen leuningen hebben!Vooral als je er halverwege uitvalt.