Mulan
Well-known member
Ben jij dan niet allergisch aan wol?![]()

Ik ben absoluut gek op het belachelijk zachte schapenvelleke van de dochter!Maar ik draag het doorgaans niet als kledingstuk.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij dan niet allergisch aan wol?![]()

Ik ben absoluut gek op het belachelijk zachte schapenvelleke van de dochter!

Verder kan ik je inderdaad niets meer bijbrengen.Hmmmz, dankzij @Wannez weer iets bijgeleerd, blijkbaar heb ik geen wolallergie maar een huidreactie op de ruwe vezels.
Want van mijn jas met wol in, krijg ik letterlijk de kriebels maar dat schapenvelleke vind ik zo zacht als een wolkje!
Een wolallergie bestaat echter helemaal niet. Het zijn gewoon de kleine, scherpe en irriterende vezels van de wol die contactdermatitis veroorzaken. Het gaat in dat geval niet om een echte allergie. Toch moet je dan kiezen voor materialen die minder ruw zijn.

HIV?Wannez is de nieuwe HYF van ‘t forum.
En Mulan gelijk een kuikentje erachteraan.
Aaah de jonge garde
Help you fall. Een illuster member waar ik geenszins aan kan tippen.Ook google weet me geen context te bieden in recipe zijn HYF.
Vertaling graag?
Soa-vrij sinds 1981

Wannez en ik lopen niet achter elkaar maar naast elkaar hoor.Wannez is de nieuwe HYF van ‘t forum.
En Mulan gelijk een kuikentje erachteraan.

En als ik Mulan moest associëren met een dier -louter hypothetisch-, zou dat niet meteen een kuikentje zijn.Wannez en ik lopen niet achter elkaar maar naast elkaar hoor.![]()

En als ik Mulan moest associëren met een dier -louter hypothetisch-, zou dat niet meteen een kuikentje zijn.![]()
Ik voel de nijlpaard/olifant/... Mopjes al komen.
Ik dacht eerder aan een opgespoten kip om bij dezelfde dieren te blijven. Je maakt van een mug ook geen olifant, toch?Ik voel de nijlpaard/olifant/... Mopjes al komen.
Een wrattenzwijn dan?Ik voel de nijlpaard/olifant/... Mopjes al komen.
Rollen. Jullie rollen. In de birthday suit. Enfin, dat heb ik er toch uit onthouden.Wannez en ik lopen niet achter elkaar maar naast elkaar hoor.![]()
Nja, maar 6 blijkbaar ook... Dus neem maar over, jonkies, deze bomma gaat naar boven!
Jamaar ik heb maar zoveel vloer é, iemand gaat toch efkes op de zetel moeten zitten.