Proto
Well-known member
Het is niet de droid set die je zoekt.Welke droid set?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet de droid set die je zoekt.Welke droid set?

Die drie die je kan laten bewegen, een R2-D2 en nog 2. Mijn oudste was fan van SW maar motoriek is niet sterk genoeg om dit te maken en om teleurstelling te vermijden…Welke droid set?
Ik had net dezelfde reactie

Gelukkig heb jij een hond! Die werken uitstekend als eerste afschrikmiddel en..oh...wait... nevermind.Vandaag 3 inbraken in de redelijk onmiddellijke omgeving. Een vies gevoel.

Aaaah, the sexmachine heeft zichzelf nog eens ontkalkt!Alles smaakt inderdaad naar niks. Ik vond het frustrerend en tegelijk ook zo fascinerend dat ik getest heb met koffie (wat ik normaal echt niet lust) en dat kapte ik binnen als warm water, habanero peper smaakte naar niks (wel nadien de voor mij gebruikelijke ongemakken met pikant eten van zwetend voorhoofd en ring of fire) en genipt aan een glas azijn; het rook naar niks en smaakte hetzelfde als water.
Would not recommend.

Als ik die experimenten zo lees kan ik ze aan de ene kant wel begrijpen maar aan de andere kant heb je toch zo iets van ‘hoe is de mensheid nog aan het rondlopen’.Aaaah, the sexmachine heeft zichzelf nog eens ontkalkt!![]()
Waarom denkt ge dat hij u heeft willen daten. Dat was ook onderdeel van die experimenten.Aaaah, the sexmachine heeft zichzelf nog eens ontkalkt!![]()
Woehoe blood brother and sister!Just...seeing the Bright side of life, fellow-A!![]()

Reed hij dan toch buiten?Een maat van me heeft vandaag 203 km op zwift gereden. 6u27. Ze zitten nog niet allemaal binnen.

No booze or drugs here!Woehoe blood brother and sister!
Als ook: Wat is er vandaag juist gesmoord geweest ten huize Mulan, en is er nog over?
Ik betaal marktconforme prijzen.

Maar nee gij, geen drugs hier. Op alcohol na ben ik zo braaf als t maar kanNo booze or drugs here!
Shit, gij wel? Fuck, daar gaan die jonge orgaantjes nog voor ik ze zelfs maar nodig heb gehad!
Wil dus zeggen dat jij mijn "overschotjes" kan krijgen.![]()
Ik wissel rondlopen wel regelmatig af met kruipenAls ik die experimenten zo lees kan ik ze aan de ene kant wel begrijpen maar aan de andere kant heb je toch zo iets van ‘hoe is de mensheid nog aan het rondlopen’.

Door het stof of voor het plezier?Ik wissel rondlopen wel regelmatig af met kruipen![]()
Dat wisselt. Soms ook rollen op de grond.Door het stof of voor het plezier?
Ah, de ‘die laatste pint was er teveel aan’
Onze fantasie is vandaag niet compatibel precies, ik zag al kussend, kledingstukken uitspelend,.. op het schapenvelleke rollen voor me.

Ben jij dan niet allergisch aan wol?Onze fantasie is vandaag niet compatibel precies, ik zag al kussend, kledingstukken uitspelend,.. op het schapenvelleke rollen voor me.![]()

Ik heb Wannez nog nooit gezien dus mijn fantasie loopt niet zo ver plus Wannez is uw Wannez dus mijn fantasie zou niet durven.Onze fantasie is vandaag niet compatibel precies, ik zag al kussend, kledingstukken uitspelend,.. op het schapenvelleke rollen voor me.![]()