Het grote slowchat topic

"En later, als ik een mama ben, dan ga ik ook sjmienk kopen" kreeg ik deze week nog te horen door mijn talentje dat een halve Labello met kersensmaak aan het smeren én opeten was. 🤣
Ik hou het voorlopig op enkel de Labello 😇
Ik probeer die van mij het onderscheid bij te brengen tussen “subtiel en net genoeg” en een clownsgezicht. Voorlopig nog zonder succes.

"En later, als ik een mama ben, dan ga ik ook sjmienk kopen" kreeg ik deze week nog te horen door mijn talentje dat een halve Labello met kersensmaak aan het smeren én opeten was. 🤣
Ik hou het voorlopig op enkel de Labello 😇
Bij Kruidvat heb je Lip Smackers in allerlei smaken, als ze een gevarieerder menu zou willen.

Oh ik dacht dat je niet slikt 🥸

slap-smack.gif

Vandaag zag ik op Facebook een 2e hands station van Lego treinen passeren. Aangezien er momenteel geen in het Lego gamma zit en de uitverkochte meestal een arm en een been kosten, was dit voor 30 euro echt een buitenkans om mijn zoon Lego stad uit te breiden.
Bleek dat er maar 1 boekje bij zat (een auto is blijkbaar apart). En zat ik me daarnet dus bij die stukjes af te vragen en uit te proberen welke kleur broek bij welk truitje/hemd zou moeten combineren, maar geen van de combinaties leek me geslaagd. Blijkt het dus een taxi chauffeur en toerist te zijn. Makes sense.

Vandaag zag ik op Facebook een 2e hands station van Lego treinen passeren. Aangezien er momenteel geen in het Lego gamma zit en de uitverkochte meestal een arm en een been kosten, was dit voor 30 euro echt een buitenkans om mijn zoon Lego stad uit te breiden.
Bleek dat er maar 1 boekje bij zat (een auto is blijkbaar apart). En zat ik me daarnet dus bij die stukjes af te vragen en uit te proberen welke kleur broek bij welk truitje/hemd zou moeten combineren, maar geen van de combinaties leek me geslaagd. Blijkt het dus een taxi chauffeur en toerist te zijn. Makes sense.
Soms geen interesse om de verjaardag van Squid Junior 1 te helpen sponsoren door een Droid set over te kopen? Om uw stad zo een Mos Eisley vibe te geven…

Zo allesomvattend zou ik het nog niet stellen, maar wat Lego betreft wellicht wel.
Dan zal ik 2022 af en toe polsen naar dada’s. Ik ga die denkelijk wel zelf maken maar ik heb nog die drie vogeltjes die ik eerst wil maken. Normaal doe ik heel graag de Creator huizen maar die zijn opvallend moeilijk te vinden en godsamme duur op dit moment.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan