Het grote slowchat topic

aangezien in de dating topic enkel de serieuze players zitten, ga ik effe hier een update geven. Aangezien mijn gewoon profiel geen gesprekken opleverde, heb ik me maar laten gaan.

Screenshot-2021-12-27-23-24-18-49.jpg
moest ik op zo'n apps zitten en ge Waart een vrouw ik zou liken (ale dat ridder op wit paard zou wel raar zijn dan).

Als vrouw uit jouw leeftijdsklasse: een man die vooruit wil? Ik ben al tevreden met een man die ergens is en daarmee gelukkig is. 🤷🏼
Iemand die kan zeggen: ik ben tevreden met wie ik ben en wat ik heb.
Naar een psycholoog gaan vind ik de dag van vandaag zelfs een + ipv een -, toont aan dat je een betere versie van jezelf wil zijn.
Dus neen, dat klinkt niet oersaai.
Maar ik weet dat jij ook geen zoutzak bent die het leven gewoon ondergaat, je recente opleiding is daar een mooi bewijs van! 💪
Kan je geen profiel aanmaken op dezelfde app en hem liken? 🤓

Amai is dat een nieuwe hype in de slaapkamer tegenwoordig?
Het schijnt. De eerste keren wel wat ongemakkelijk. Als oude mens ben ik zelf niet altijd meer mee, maar mijn overgebuurs hebben tienerjongens. En zij geven mij af en toe tips om mee te zijn met al die sexdinges. Ik vind dat toch wel brave gasten. En anderen maar zeggen dat de jeugd van tegenwoordig geen respect meer heeft voor de maatschappij.

Er is een verschil tussen gifmengen, bepaalde soorten andere creatieve ‘verwijderingen’ en hobby-criminaliteit, en seksuele misdaden. Die laatste keur ik nooit of te never goed en zou ik - mits eindelijk een organisatie mij waardig te vinden - ook bestraffen met een afgekapt kroonjuweel (to start with)
Ik ging nu idd uit van upperclass criminaliteit, niet zoiets laags als mensenhandel, ordinaire drugshandel aan de schoolpoort,... 🤔

Ondertussen word ik hier geschminkt door mijn dochter van 3. 👌
"En later, als ik een mama ben, dan ga ik ook sjmienk kopen" kreeg ik deze week nog te horen door mijn talentje dat een halve Labello met kersensmaak aan het smeren én opeten was. 🤣
Ik hou het voorlopig op enkel de Labello 😇

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan