Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga niet naar de kerk.de kerk ingaan of voor het zingen buitengaan?
Die angles he!Dan hebben we het nog niet eens over kerktorens gehad die er vanuit de verte majestueus uitzien, maar waarbij de werkelijkheid in het juiste licht, teleurstellend tot ronduit walgelijk kan zijn.
Alez.
Van horen zeggen he.
ONDERHOUD UW MONUMENTEN, MENSEN!
Heb je het nu nog over kerken of is dit codetaal voor een ander soort “toren”?Dan hebben we het nog niet eens over kerktorens gehad die er vanuit de verte majestueus uitzien, maar waarbij de werkelijkheid in het juiste licht, teleurstellend tot ronduit walgelijk kan zijn.
Alez.
Van horen zeggen he.
ONDERHOUD UW MONUMENTEN, MENSEN!

Heb je het nu nog over kerken of is dit codetaal voor een ander soort “toren”?![]()
Stephanie Planckaert says no!moet ge dan niet voor het zingen de kerk uitgaan?
Waart ge menstruatiebloed aant oplekken en heeft het gedacht aan spaghettisaus uwe honger verpest arme jongen?Tomatensaus. Jezus. Way to ruin my dinner!
I like it, serieus, gaat ge waarschijnlijk wel wat reactie op krijgen.aangezien in de dating topic enkel de serieuze players zitten, ga ik effe hier een update geven. Aangezien mijn gewoon profiel geen gesprekken opleverde, heb ik me maar laten gaan.
![]()
Ik denk het ook, dit is echt hilarischI like it, serieus, gaat ge waarschijnlijk wel wat reactie op krijgen.
Profielfoto met de djellaba en bruine klak niet vergeten.aangezien in de dating topic enkel de serieuze players zitten, ga ik effe hier een update geven. Aangezien mijn gewoon profiel geen gesprekken opleverde, heb ik me maar laten gaan.
![]()
de djelleba staat er spijtig genoeg niet mee op. dat is de volgende fase. en als het dan nog niet lukt, ga ik in een slip met tijgerprint erop (maar die moet ik dan nog wel eerst kopen)Mits wat Rohypnol zijn die plooibaar genoeg.Die ronde is mooi, maar toch wel zeeeer klein als ge daar al uw deernes gaat moeten rond krijgen.
‘Off your head’, sweetheart, it’s ‘off’. Gelijk bij alle zoölogie, correct benoemen.aangezien in de dating topic enkel de serieuze players zitten, ga ik effe hier een update geven. Aangezien mijn gewoon profiel geen gesprekken opleverde, heb ik me maar laten gaan.
![]()
algoed dat de rest wel perfect geschreven is‘Off your head’, sweetheart, it’s ‘off’. Gelijk bij alle zoölogie, correct benoemen.

Nog iets over Armstrong dat weinigen wetenArmstrong is dan ook de enige echte. Ook fascinerend hoe dat hij daarna nog een jazz-carrière heeft uitgebouwd

The single ladies will appreciate you delivering a required F in such timely fashion. Good boy.algoed dat de rest wel perfect geschreven is
maar om u te plezieren heb ik er een efke bijgezet.
als ik nu nog niet in de smaak val, krijgen ze naast die F nog een Y van mij.The single ladies will appreciate you delivering a required F in such timely fashion. Good boy.

en een F en een Y als je wel in de smaak valt?als ik nu nog niet in de smaak val, krijgen ze naast die F nog een Y van mij.![]()
na de derde date is het dan een M en een pleaseen een F en een Y als je wel in de smaak valt?

Dat is al 80% meer alfabet dan ik snap.na de derde date is het dan een M en een please
edit: aan alle vrouwen die meelezen: dit is niet gemeend, ik wil een relatie die draait om eerlijkheid, respect en liefde en FM hoeft zeker niet op date 3.![]()