Voor mij is 2 gangen ok op zo ne standaard werkdag, de rest moogt ge zelf koken.3 of 4-gangen menu?![]()
Al die eisen seg, ik snap dat @Tonerider geen goesting heeft.Ik dénk dat Mulan meer ‘eh ah ah ah oooh’ zoekt.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor mij is 2 gangen ok op zo ne standaard werkdag, de rest moogt ge zelf koken.3 of 4-gangen menu?![]()
Al die eisen seg, ik snap dat @Tonerider geen goesting heeft.Ik dénk dat Mulan meer ‘eh ah ah ah oooh’ zoekt.
![]()
Ik kan ook maar mijn tuinhuis aanbieden. Kan er een escape room van maken en dan moeten jullie maar samenwerken.*Zucht* de stem van ne man of 3 met hoogheidswaanzin gaat weinig uithalen hè?!?![]()
ik randy's, want dat was de naam van mijn eerste lief. (jongensnaam, ik know, maar ze was wel degelijk een ze. knap, maar wat een jaloerse trien was me dat)
Randy Candy daarentegen kan alleen maar een artiestennaam zijn.Ooit een lief gehad die Candy heette (eveneens een ze). En dat was geen “artiestennaam”.
Onze deelneming aan Mevrouw Lint…Al die eisen seg, ik snap dat @Tonerider geen goesting heeft.
Ze is in goeie handenOnze deelneming aan Mevrouw Lint…

Ik dacht er idd wel spontaan @straight_six bij. Nuja ik denk wel vaker aan hem*Zucht* de stem van ne man of 3 met hoogheidswaanzin gaat weinig uithalen hè?!?![]()

Manee hoor die is perfect gelukkig, voor haar is 2 keer op ne default werkdag ook genoeg.Onze deelneming aan Mevrouw Lint…
Met jouManee hoor die is perfect gelukkig, voor haar is 2 keer op ne default werkdag ook genoeg.

daarmee dat ze hier voor en na het eten komt?Manee hoor die is perfect gelukkig, voor haar is 2 keer op ne default werkdag ook genoeg.
Wie gaat er anders je stempelgeld helpen betalen binnen 2 maanden?Persoonlijk ben ik nu wel gehecht aan @Wannez ....
Wat als je nu eens @straight_six zou kidnappen? No big loss there!
Ik zou nog kunnen zeggen dat 2 keer met mij gewoon 2 keer kwaliteit is en serieus voldoenend is, maar kom, ge hebt ne goede reply, dus ge verdient hem:Met jou![]()
Deze snap ik zelfs nietdaarmee dat ze hier voor en na het eten komt?
.Gelijk gij ne grootverdiener zijt:Wie gaat er anders je stempelgeld helpen betalen binnen 2 maanden?

ik ook niet, maar zo werkt het nu eenmaal. ik schrijf er maar op los en zie of het iets wordt.Deze snap ik zelfs niet.
Ik "zie niet of het iets wordt" als ik wat schrijf, ik sta achter al mijn schrijfsels!omdat jij het zegt, maar ik zie niet hoe dat de grappen dan beter worden
Mulan ook niet, maar zo werkt het nu eenmaal. Mulan schrijft er maar op los en ziet of het iets wordt.

Hey squid zei dat ik jouw naam er moest voorschrijven. snap ook niet waarom.Ik "zie niet of het iets wordt" als ik wat schrijf, ik sta achter al mijn schrijfsels!![]()
@Tonerider, ik wil graag uw adres. Ik ga u een pakje sturen met wat snoep. Het zal misschien een beetje anders smaken, maar eet vooral alles op. Je zal nood voelen aan een dutje, doe uw voordeur op een kier en geef dan toe aan het slaapje. Tegen dat je weer wakker bent, is alles dik in orde.Hey squid zei dat ik jouw naam er moest voorschrijven. snap ook niet waarom.
Of beter nog, ga op de sofa liggen op uw stoep.@Tonerider, ik wil graag uw adres. Ik ga u een pakje sturen met wat snoep. Het zal misschien een beetje anders smaken, maar eet vooral alles op. Je zal nood voelen aan een dutje, doe uw voordeur op een kier en geef dan toe aan het slaapje. Tegen dat je weer wakker bent, is alles dik in orde.
![]()
The time for a gentle approach is over.
PS @Mulan het luik van uw (effectieve niet figuurlijke) kolenkelder opendoen, dank u.