Het grote slowchat topic

Of doen gelijk in het lager: beide op een eigen bank en Pardal kan tussen beide lopen met de briefjes. Pardal kan dan ook summarizen, dan zitten we niet met al de ‘eh’ ‘ah’ ‘oh’.
" ‘eh’ ‘ah’ ‘oh’ " is anders een goede summary van een succesvolle date :sneaky:

ja, laat dus maar. mijn ex zei ook dat ik mooi was op 'mijn manier'. ge ziet waar het me gebracht heeft. Ik ga vrijwilligerswerk doen bij organisaties die blinden helpen denk ik en zo iemand daten. Als die nog nooit een gespierd iemand hebben vastgehad kunnen die ook niet vergelijken. Moet ik ook geen schrik hebben dat ze gaat lopen met een knappere vent.

Naaaah
Dacht je dat elke vrouw valt op gladde en gespierde mannen met een sixpack en strak kontje?
Ik word daar persoonlijk nu niet gelijk wild van hoor. Een lekkere vent kan/mag gerust een buikje hebben, tietjes, lichaamsbeharing en zwembandjes.
Als het innerlijk ook nog eens fijn is dan is dat voor mij de ideale man.👌

Naaaah
Dacht je dat elke vrouw valt op gladde en gespierde mannen met een sixpack en strak kontje?
Ik word daar persoonlijk nu niet gelijk wild van hoor. Een lekkere vent kan/mag gerust een buikje hebben, tietjes, lichaamsbeharing en zwembandjes.
Als het innerlijk ook nog eens fijn is dan is dat voor mij de ideale man.👌
ja maar gij zijt al van het straat, dus daar ben ik niets mee.

" ‘eh’ ‘ah’ ‘oh’ " is anders een goede summary van een succesvolle date :sneaky:

Ik dénk dat Mulan meer ‘eh ah ah ah oooh’ zoekt.

friends-seven.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan