Beneveld ja.
KO zijn en enkel pijn in uw hol hebben achteraf, iets minder.
Ge spreekt uit ervaring precies?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beneveld ja.
KO zijn en enkel pijn in uw hol hebben achteraf, iets minder.
Het probleem is dat Pardal echt heel knap is en ik niet zou willen dat @Mulan mij te veel aandacht geeft.Of doen gelijk in het lager: beide op een eigen bank en Pardal kan tussen beide lopen met de briefjes. Pardal kan dan ook summarizen, dan zitten we niet met al de ‘eh’ ‘ah’ ‘oh’.
Ik moet @Wannez niet kidnappen, die is gewoon zelf afgekomen hoor, veel minder moeite!Wait. Ik stel Wannez voor als man van de eeuw en ik heb ‘een obsessie’ maar Mulan gaat die gewoon gaan kidnappen en datesnoezelen maar dat is volstrekt ok? Ik voel mij toch licht gediscrimineerd zo… Ik kan ook kidnappen maar ik hou mij in.

Gij moet het weten, ik was die avond met u iets gaan drinken.Ge spreekt uit ervaring precies?
Downloaden lukt je vast ook nog wel morgen ochtend!Imgur down?
Kan mijn eten wel opeten maar ni opladen.

@Squidward heeft geen rijbewijs dus ze zal wel ENORM veel medewerking nodig hebben.Gekidnapt worden, is overmacht hè.

Dus op onze eerste imaginaire date ga je me gewoon laten zitten? Thx!geen probleem hoor. ik zal wel eens spijbelen, ik heb dat nog nooit in mijn leven gedaan, maar nu lijkt me een goed moment.

Ge moet dat snappen, ik heb twee geluidsdichte tuinhuizen, een grote put in mijn tuin… Ik heb alles voor een pracht van een kidnap. En mijn dokter zegt dat ik een hobby nodig heb.Ik moet @Wannez niet kidnappen, die is gewoon zelf afgekomen hoor, veel minder moeite!
Maar toen was hij wél nog single, de discriminatie is momenteel natuurlijk 100% gebaseerd nu op "ik mag niet van mijn madam".
Voila, geweten gesust!
I can't compete with kay-gell en pardal. mijn hele date in angst rondlopen dat ge ne knappere vent gaat tegenkomen en ik weer zielig alleen mag zitten, geeft te veel flashbacks naar mijn uitgaansleven.Dus op onze eerste imaginaire date ga je me gewoon laten zitten? Thx!![]()
Persoonlijk ben ik nu wel gehecht aan @Wannez ....Ge moet dat snappen, ik heb twee geluidsdichte tuinhuizen, een grote put in mijn tuin… Ik heb alles voor een pracht van een kidnap. En mijn dokter zegt dat ik een hobby nodig heb.
Voor @Tonerider gaan we, denk ik, meer nodig hebben dan briefjes of texting alleen. We gaan er ene achter zetten (gelijk Cyrano) om aan te geven wat te zeggen.Dus op onze eerste imaginaire date ga je me gewoon laten zitten? Thx!![]()
Kay-gell is te klein, pardal heeft 4 kinderen EN BEIDE ZIJN BEZET!I can't compete with kay-gell en pardal. mijn hele date in angst rondlopen dat ge ne knappere vent gaat tegenkomen en ik weer zielig alleen mag zitten, geeft te veel flashbacks naar mijn uitgaansleven.
Als gij met uw rijbewijs helpt, waarom niet, januari is een saaie maand en ik heb een voorraad Zolpidem.Persoonlijk ben ik nu wel gehecht aan @Wannez ....
Wat als je nu eens @straight_six zou kidnappen? No big loss there!
Ik ga jou sowieso op date vragen, volledig los van onze voorkeuren!Voor @Tonerider gaan we, denk ik, meer nodig hebben dan briefjes of texting alleen. We gaan er ene achter zetten (gelijk Cyrano) om aan te geven wat te zeggen.
Nochtans denk ik perso dat Mulan makkelijk moet zijn om mee te praten, ik zou die zeker op date vragen mocht ik in die richting denken.

Op…eh… op welk ‘vlak’ is die te klein? Asking for a friend.Kay-gell is te klein, pardal heeft 4 kinderen EN BEIDE ZIJN BEZET!
Waarom moeite doen, fietsroute zoeken vlak aan jouw huis, sturen dat je een bak Duvel hebt staan, een jurkje draagt zonddr legging, foto van jaretelles doorsturen en die komt ècht wel zelf aanbellen hoor!Als gij met uw rijbewijs helpt, waarom niet, januari is een saaie maand en ik heb een voorraad Zolpidem.

1m75Op…eh… op welk ‘vlak’ is die te klein? Asking for a friend.