Het grote slowchat topic

Geen idee waar deze vraag hoort want volgens mij is er geen thread voor rare vragen maar als je iemand op het forum volgt krijg je dan een melding wanneer hij of zij ergens reageert? En als dat zo is en ik krijg geen melding kan het zijn dat die persoon mij bvb op negeerlijst heeft gegooid?

👀
Follow for follow, like for like!

Dit klinkt alsof je iemand stalkt (die daar niet mee gediend is) en je daarom op negeerlijst zet. :unsure:

Dan is er alvast één iemand waarvan ik weet dat hij me op negeer heeft gegooid en laat dat nu de enige zijn wie ik wil volgen naja dit breekt mijn hartje hoor sweet sixteen all over again. :laugh:

Geen probleem aangezien we een andere voorkeur hebben! 🥳
En natuurlijk uitdagingen gaan verzinnen genre "spike die kerel zijn drankje met Rohypnol". 😈🤪🤣
@kay-gell blijf maar in uw kot de komende weken.

Als ik mij niet vergis hebben beide ooit gepost dat ze u knap vonden, dus das eerst Rohypnol en dan een chickfight.

@kay-gell blijf maar in uw kot de komende weken.

Als ik mij niet vergis hebben beide ooit gepost dat ze u knap vonden, dus das eerst Rohypnol en dan een chickfight.
Maar zowel Myllana als Kjell pissen niet naast de pot, dus gewoon een rondje voor zijn ego terwijl de dames beide de verliezer zijn. 😔

Als ik het goed voor heb, zijn Myllana en ik ongeveer even groot, we moeten dus -zonder dat het opvalt- 1m90 en +-100kg aan manspersoon geniepig meeslepen. Gelukkig kan ze goed squatten én oefent @Myllana met gewichten!!!!

Ge zet u met u 2 samen op een bankje en ge neemt beide uwe smartphone en ge communiceert maar via dit forum met elkaar.

1. Stap minder groot voor @Tonerider
2. Wij kunnen meevolgen

Dus win-win voor iedereen.
Of doen gelijk in het lager: beide op een eigen bank en Pardal kan tussen beide lopen met de briefjes. Pardal kan dan ook summarizen, dan zitten we niet met al de ‘eh’ ‘ah’ ‘oh’.

Geen idee waar deze vraag hoort want volgens mij is er geen thread voor rare vragen maar als je iemand op het forum volgt krijg je dan een melding wanneer hij of zij ergens reageert? En als dat zo is en ik krijg geen melding kan het zijn dat die persoon mij bvb op negeerlijst heeft gegooid?

👀
We hebben dat eens uitgetest, maar dat "volgen" doet eigenlijk helemaal niets - je krijgt nergens extra meldingen van.

Als ik het goed voor heb, zijn Myllana en ik ongeveer even groot, we moeten dus -zonder dat het opvalt- 1m90 en +-100kg aan manspersoon geniepig meeslepen. Gelukkig kan ze goed squatten én oefent @Myllana met gewichten!!!!
Wait. Ik stel Wannez voor als man van de eeuw en ik heb ‘een obsessie’ maar Mulan gaat die gewoon gaan kidnappen en datesnoezelen maar dat is volstrekt ok? Ik voel mij toch licht gediscrimineerd zo… Ik kan ook kidnappen maar ik hou mij in.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan