Het grote slowchat topic

Mag ik wat van uw pillen?
Om te slapen, om niet te dromen of om wat pep te krijgen? Of om te kalmeren?
.
.
.
Neen! Neen, ik neem dit niet aan. Wannez is ook het Nirvana, de Zen. Gelieve mijn droom niet te doorboren. Ik ga direct ‘how to become a widow in 17 easy steps’ lezen.

Ah! Daar hebben we al een verschil, hij doet niks sneller dan slenter slenter tenzij het is om een welgemeende FU te gaan geven aan de tuinvogels. Hij steelt ook niet. Hij kan niveau 7028 zielig kijken, maar stelen doet hij niet. Wat hij wél doet, is als er ‘s avonds iets zou achterblijven, dat verwijderen. Want je mag je mensen toch het risico niet laten nemen van chips van een dag oud op te eten. Dus die zal hij wel ‘verwijderen’ Maar dat is gewoon ne civil service, da’s geen stelen. (Ja, ik neem commissies aan voor PR)
Ik heb nog niet terug in de berichten gekeken, maar ik kan hier niet uit opmaken of het over een kat, hond, kind of partner gaat...

Schoot net door mijn hoofd dat het ook nog @Wannez had kunnen zijn. Want uw obsessie begint wel van een redelijk niveau te worden heb ik de indruk. Niet dat daar iets mis mee is. En ik ben de laatste om stenen te smijten.
Goh, ‘obsessie’ is zo donker… Tis nu niet dat ik ons kamer behang met alle BG berichten en een voodoo popke heb. Moet hij zijn kookpotten en konijn verstoppen… tja…

Ik zou gewoon Wannez uitroepen tot BGer van het jaar. Ik heb visioenen van het soort UberMensch waar men bas-reliefs van gaat beitelen, waar men sonnetten over schrijft, de held van de Grote Belgische Roman. Man’s man, woman’s man, all man.
Mijn naam is Lint en ik keur deze boodschap goed.

in de week van 3 jan hier in Oudenaarde 23.000 prikken
(nieuw record)
Fata_Morgana.jpg

6 sterren voor Oudenaarde!
Geen idee waarom dit in mijn hoofd zat dat Oudenaarde toen 5 sterren kreeg, in 2007.

Geen idee waar deze vraag hoort want volgens mij is er geen thread voor rare vragen maar als je iemand op het forum volgt krijg je dan een melding wanneer hij of zij ergens reageert? En als dat zo is en ik krijg geen melding kan het zijn dat die persoon mij bvb op negeerlijst heeft gegooid?

👀

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan