Mulan
Well-known member
Denk jij nu echt dat Lolo Ferrari veel humor had?Dat zijn bij vrouwen toch synoniemen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk jij nu echt dat Lolo Ferrari veel humor had?Dat zijn bij vrouwen toch synoniemen?
Ze had nochtans een gezicht om mee te lachen.Denk jij nu echt dat Lolo Ferrari veel humor had?
Liefhebbers vonden haar vast prettig.Denk jij nu echt dat Lolo Ferrari veel humor had?
Kweetnie, wat waren de reacties nadat je ze gebeamed had op de 4de verdieping?Liefhebbers vonden haar vast prettig.

Dat was Tawny Roberts.Kweetnie, wat waren de reacties nadat je ze gebeamed had op de 4de verdieping?![]()
Zolang ze nog wat zichtbaar zijn in uw kleedjes ( zonder legging ), is alles okSommigen raken niet verder dan de legging en de airfryer...
Anderen focussen zich liever op de boezem en humor!![]()

Als dat de enige manier is om van de wereld een betere plaats te maken dan wil ik me daarvoor opofferen.Ik would kill myself.
mocht ik onder dwang moeten trouwen met 6 hè, niet met wannez!
Slingertetten tellen niet en welke humor?Sommigen raken niet verder dan de legging en de airfryer...
Anderen focussen zich liever op de boezem en humor!![]()
Ik offer jou ook liever op, bedankt voor de medewerking!, zzz, z
Als dat de enige manier is om van de wereld een betere plaats te maken dan wil ik me daarvoor opofferen.
Een uur gewacht, niemand afgekomenAlmost
![]()

Ik stond op de markt in Ieper. Geen jarretellen gezien.Een uur gewacht, niemand afgekomen![]()
ge waart weer te vroeg gekomen zekersIk stond op de markt in Ieper. Geen jarretellen gezien.
Ik stond niet.Iedereen stond op een andere grote markt :3
Zijn de terrassen nog open bij jullie?Ik stond niet.
Een uur gewacht, niemand afgekomen![]()
Slechte organisatie! -1Iedereen stond op een andere grote markt :3
Zeer just makkerja Ieper daar zijde vet mee. Als ge spreekt over DE markt is Antwerpen de enige optie. Ik stond er schoon.
@Wannez you dodged a bullet. Je ging ze moeten onderhouden en dan was er geen geld meer voor die lekkere fourchettes.Na dik 3j mijn ontslag gekregen wegens reorganisatie. Ik snap objectief perfect waarom, maar begin stilaan in een boze fase te gaan omdat het gewoon als "niet eerlijk" aanvoelt en ze daarbij ook nog eens de schuld op zaken/personen steken waarvan ik weet dat het complete bullshit is. (Vb "je kost ons wel wat" in de context van een bedrijf dat een omzet heeft van 400k en maar 2 personeelsleden heeft, waarvan ik dus maar deeltijds werk aan 13.5 euro/u. Bruto, zonder extra legale voordelen.)
Nog altijd peanuts tov de besparing die m’n scheiding betekende, maar het blijft mooi meegenomen@Wannez you dodged a bullet. Je ging ze moeten onderhouden en dan was er geen geld meer voor die lekkere fourchettes.