Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet vergeten uw haak er uit te halenEerst zien, dan geloven!
Een beetje zoals vissen?
Vangen, bovenhalen en weer teruggooien?

Hun haak*Niet vergeten uw haak er uit te halen![]()

Morgen om 19u op de grote markt!Eerst zien, dan geloven!
Ja lap dat doet ge met opzet als ik niet in het land ben!Morgen om 19u op de grote markt!
Ah meneer begint al met excuses te zoeken!Ja lap dat doet ge met opzet als ik niet in het land ben!
@straight_six brengt live verslag uit.Ja lap dat doet ge met opzet als ik niet in het land ben!
Ik zou niet durven!Ah meneer begint al met excuses te zoeken!
Is dat hier bovenaan op de website bij "Streams" te volgen?@straight_six brengt live verslag uit.
Ik weet niet welke grote markt. Gaat wel sexy zijn met haar jarretellen en een lange jas omdat het koud is.@straight_six brengt live verslag uit.

Hup gebruik uw netwerk der politiemensen!Ik weet niet welke grote markt. Gaat wel sexy zijn met haar jarretellen en een lange jas omdat het koud is.![]()
Besteding van belastingen waar ik achter kan staanHup gebruik uw netwerk der politiemensen!

Gaat het al wat beter met haar na die syfilis besmetting?Datenight, nu ze terug uit het ziekenhuis is![]()

Het gaat beter, maar nog 6 maand revalidatie voor de boegGaat het al wat beter met haar na die syfilis besmetting?![]()

Ach, zo lang ze het u niet kwalijk neemt zit dat wel goed.Het gaat beter, maar nog 6 maand revalidatie voor de boeg![]()
ANPR cameras check!Hup gebruik uw netwerk der politiemensen!
Er zullen ongetwijfeld nog wel zwakke mannen zijn die het kwaad niet zien. Maar @nestorius en ik blijven waakzaam en sterk.Only his brain?![]()
Perrrrrfect!Er zullen ongetwijfeld nog wel zwakke mannen zijn die het kwaad niet zien. Maar @nestorius en ik blijven waakzaam en sterk.
Ach, vandaar die syfilis besmettingOnly his brain?![]()

Ach, vandaar die syfilis besmetting![]()