Het grote slowchat topic

Over jarretellen gesproken, heeft er hier iemand tips voor riempjes die niet sluiten met dat haakje-oogje-stukje kous (bijna allemaal dus). Een merk of winkel? Dat zal vermoed ik eerder in de retro sfeer zijn maar zo een beige spanband met 8 clippers van de bomma zoek ik ook niet. Tis om Eindejaar’s kleedje wat op te leuken (onder te leuken?)
@Mulan kent veel van jarretellen. :rofl:

Ok, tis een beetje een rare glimlach maar ik denk dat ik niet alleen ben: wanneer je een buikgriep hebt type ‘het komt er langs alle kanten uit’ en je bereikt dat moment waar je weliswaar slap als een vaatdoek bent maar je voelt dat wat er uit moest, er uit is. Opluchting.

Over jarretellen gesproken, heeft er hier iemand tips voor riempjes die niet sluiten met dat haakje-oogje-stukje kous (bijna allemaal dus). Een merk of winkel? Dat zal vermoed ik eerder in de retro sfeer zijn maar zo een beige spanband met 8 clippers van de bomma zoek ik ook niet. Tis om Eindejaar’s kleedje wat op te leuken (onder te leuken?)

Eerst had ik de 2de quote gelezen en dacht ik. Noice!!! Maar de eerste quote kan ik visueel ook niet meer ongedaan maken.

@Wannez is precies wel dé catch van BG, voor die man gaan deuren open. (Alleen deuren, Wannez?)

did-not-have-sexual-relations-with-that-woman-did-not-cheat.gif

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan