Str8_6
Well-known member
Je moet ze daarom niet verzuipen tot de dood maar een goeie waterboarding kan al genoeg zijn.Ik vind kinderen verzuipen toch een beetje drastisch @straight_six, zelfs voor u / iemand van de flikken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet ze daarom niet verzuipen tot de dood maar een goeie waterboarding kan al genoeg zijn.Ik vind kinderen verzuipen toch een beetje drastisch @straight_six, zelfs voor u / iemand van de flikken.
Ah OK, in dat gevalJe moet ze daarom niet verzuipen tot de dood maar een goeie waterboarding kan al genoeg zijn.

Je woonplaats ligt niet op het traject “mijn woonplaats - schietstand” dus dat mag niet!Pascifisten hebben (voorlopig) nog geen wapens in huis.
Kom maar langs anders!![]()

Ik zorg voor wapenvergunningen dus ik kan wel iets regelen op voorwaarde dat je er een familiedrama van maakt.Je woonplaats ligt niet op het traject “mijn woonplaats - schietstand” dus dat mag niet!![]()
Let’s elaborate on thisIk zorg voor wapenvergunningen dus ik kan wel iets regelen op voorwaarde dat je er een familiedrama van maakt.

Alle, dat begrijp ik toch niet hoor, ge moogt 5 man vragen en jullie willen er dan per se die paardenkop bij. Waarom?Ik zal de overige 50% bedanken terwijl we met 4 man en een paardenkop oudejaar vieren.
Alle, dat begrijp ik toch niet hoor, ge moogt 5 man vragen en jullie willen er dan per se die paardenkop bij. Waarom?
Je zou beter blij zijn dat hij je erbij wil.Alle, dat begrijp ik toch niet hoor, ge moogt 5 man vragen en jullie willen er dan per se die paardenkop bij. Waarom?
ach, hier voorzien wij zelf de nootjes.Er moet toch iemand voor een vrolijke noot zorgen?
touche.Je zou beter blij zijn dat hij je erbij wil.
Mijn vrouw is al weken aant zagen voor de kerstboom en versiering. Ik weiger kerst voor de Sint geweest is. Ik ben daar duidelijk en consequent in, ook tegen de kinderen (die ook zeuren achter de boom).KUST ALLEMAAL MIJN KLOTEN
ik heb mijn kerstplaylist opgezet! nah
Mijn vrouw is al weken aant zagen voor de kerstboom en versiering. Ik weiger kerst voor de Sint geweest is. Ik ben daar duidelijk en consequent in, ook tegen de kinderen (die ook zeuren achter de boom).
Dus zoals het in een goed huwelijk hoort zijn we tot een compromis gekomen en staat sinds vandaag de kinderen hunne boom al.
Vorig jaar heb ik 7 december ook gezegd dat ze nog ff moest wachten want de Sint was nog niet geweest, "nog 364 daagjes geduld schat, ff op de tanden bijten" maar dat pakte geen verf....haaaaaa, maar bij ons is de sint al weg van 11 november. Ik zen dus al 3 weken aant tamzakken
Vorig jaar heb ik 7 december ook gezegd dat ze nog ff moest wachten want de Sint was nog niet geweest, "nog 364 daagjes geduld schat, ff op de tanden bijten" maar dat pakte geen verf....
Ik ben geen kerstfan dus, allez gewoon heel die feestdagen periode zegt mij weinig (en wat het mij wel zegt is meestal niet zo positief)
écht een feest week hier, altijd al geweest, en dan heb ik beide verjaardagen van de zoons nog es in die week, toeval?
I think not!!!

Lijkt mij to h eerder dat die feestweek dan ergens in maart valt![]()