Het grote slowchat topic

Daar kan ik als vrouw beter mee leven dan wanneer meneer aubergine beslist dat een exit als een ingang gebruikt kan worden!

En weet ge soms welke toeren ge als vrouw al niet moet gebruiken als iemand met veel doorzettingsvermogen zijn puistje per se niet wil openknijpen?!? Fuck, ik heb soms in gedachten ne ganse weekmenu opgesteld, de boodschappenlijst doorgegeven aan de collect en go én de belastingsaangifte ingevuld!!! 🙄
En was dat weekmenu dan

- worst met wortelen en een kwak mayonaise
- pensen met courgette en een kwak looksaus
- saté met aubergines en komkommer en een kwak yogonaise
?
...

Daar kan ik als vrouw beter mee leven dan wanneer meneer aubergine beslist dat een exit als een ingang gebruikt kan worden!

En weet ge soms welke toeren ge als vrouw al niet moet gebruiken als iemand met veel doorzettingsvermogen zijn puistje per se niet wil openknijpen?!? Fuck, ik heb soms in gedachten ne ganse weekmenu opgesteld, de boodschappenlijst doorgegeven aan de collect en go én de belastingsaangifte ingevuld!!! 🙄
Belastingen zijn als sex. Ge weet meestal pas laat of ge moet geven of gaat terugtrekken.

Fuck, ik heb soms in gedachten ne ganse weekmenu opgesteld, de boodschappenlijst doorgegeven aan de collect en go én de belastingsaangifte ingevuld!!! 🙄
Ik hoop dan dat gij dan zelfstandige zijt en toch minstens maandelijks een aangifte moet doen, want mijn belastingen komen maar 1x per jaar.

Als witte cis gender man zeg ik dat vrouwen het zo erg nog niet hebben. I present you: sounding
:eek: da moet echt niet goed doen. Da's goe voor zoveel zeer te hebben dat ge 't gevoel krijgt dat ge pure ontstopper aan't pissen zijt.

Belastingen zijn als sex. Ge weet meestal pas laat of ge moet geven of gaat terugtrekken.
Aftrekken van de belastingen. Een leuke activiteit tout court.

Ik hoop dan dat gij dan zelfstandige zijt en toch minstens maandelijks een aangifte moet doen, want mijn belastingen komen maar 1x per jaar.

:eek: da moet echt niet goed doen. Da's goe voor zoveel zeer te hebben dat ge 't gevoel krijgt dat ge pure ontstopper aan't pissen zijt.
Veel aftrekposten zoeken hè!

Je hebt prinsesjes. Die huwelijk je uit om de dynastie te versterken.
Je hebt koninginnen. Die zijn angstaanjagend en mooi en daarmee ben je getrouwd.
Je hebt keizerinnen. Dat is je dochter die bestemd is om de wereld te domineren.
En er zijn rosse poetsvrouwen met dikke tieten die zorgen dat de koning op een proper wc kan zitten.

En er zijn rosse poetsvrouwen met dikke tieten die zorgen dat de koning op een proper wc kan zitten.
Dikke tieten is niet altijd een garantie voor een aantrekkelijke verschijning. Des te kleiner de "tit to waist ratio" des te onaangenamer het verhaalke wordt.

Enfin tenzij ge daar op kickt.

Zo lang duurt het nu ook niet om een weekmenu in de airfryer op te stellen. Uw boodschappenlijstje was hoogstwaarschijnlijk dezelfde als de week ervoor en een vooringevuld formulier goedkeuren kost u geen uren.

En ik zeg het nogmaals, ik had die dag een zware dag op het werk, het zou fijn zijn als je volgende keer je legging helemaal zou uitdoen en niet de hele tijd oh @Wannez tegen zit te roepen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan