En dan komen die weer in de beerput thread terecht, check.Hij laat ze als commentaar achter op HLN.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan komen die weer in de beerput thread terecht, check.Hij laat ze als commentaar achter op HLN.

Waarom? Die eet toch ook deels vegetarisch? Er zit hier volgens mij beter om mee te flirten.al vier pagina's aan vegetarische zever. ge moogt ze naar zwam sturen @coldplayke of ik begin hier weer te flirten met Mulan![]()
@BlackOccult is en blijft m'n BG-queen, maar die negeert me zoveel mogelijk (wat ik begrijp). Mulan staat meer open voor mn pogingen.Waarom? Die eet toch ook deels vegetarisch? Er zit hier volgens mij beter om mee te flirten.
@BlackOccult is dan ook het beste wat dit forum kon overkomen, dus heeft keuze te over. Dat Mulan makkelijker is, is dus logisch.@BlackOccult is en blijft m'n BG-queen, maar die negeert me zoveel mogelijk (wat ik begrijp). Mulan staat meer open voor mn pogingen.
En sowieso is flirten een belangrijkere levensbehoefte dan vegetarisch gekapt.

Mulan staat ervoor open omdat haar hersenen niet goed werken wegens bepaalde voedingstoffen dat ze tekort heeft.@BlackOccult is en blijft m'n BG-queen, maar die negeert me zoveel mogelijk (wat ik begrijp). Mulan staat meer open voor mn pogingen.
Mijn BG queen is @xAnyana die draagt jartellen en sexy nachtkleedjes.@BlackOccult is dan ook het beste wat dit forum kon overkomen, dus heeft keuze te over. Dat Mulan makkelijker is, is dus logisch.
Dus ik ben in het beste geval je tweede keus... Jup, nog veel werk aan je pogingen!@BlackOccult is en blijft m'n BG-queen, maar die negeert me zoveel mogelijk (wat ik begrijp). Mulan staat meer open voor mn pogingen.

ik kom toch ook achter Wannez???Dus ik ben in het beste geval je tweede keus... Jup, nog veel werk aan je pogingen!![]()
FTFYDus ik ben in het beste geval ieders tweede keus... Jup, nog veel werk aan je pogingen!![]()
Maar ik laat haar proper achter hoor.ik kom toch ook achter Wannez???
Da's anders!ik kom toch ook achter Wannez???

Dus @Tonerider is pas derdes na anders?Da's anders!![]()
TheDus @Tonerider is pas derdes na anders?
Werkt ge met rankings dan? Kunnen we kandidaten hoger/lager stemmen? Oh, eindigt het met een grote spektakel liveshow?
wants what the
wants... 

Je wordt op het appèl verwacht!Voor het eerst in mijn leven op vrijwillige basis een boek gekocht.
Officieel oud geworden.
Help me