Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat die toon al gezet was toen je ook instapteNa een kwartier ruzie te maken zeg ik dat ze eens kijkt in het zakje van renmans om de blikken koel te houden. En ja daar zat hij dus in. De toon was gezet voor een leuke vakantie.

Tegen vrouwen zonder legging misbruik en/of overtollig vet op de verkeerde plaatsen kan ik lief zijn (of normaal doen)Ik denk dat die toon al gezet was toen je ook instapte![]()
Kunnen =\= effectief doen/zijn.Tegen vrouwen zonder legging misbruik en/of overtollig vet op de verkeerde plaatsen kan ik lief zijn (of normaal doen)

Welke trekjes zijn dat? Die op de zetel terwijl de vriendin en haar zus in het bed liggen?Veel van mijn vrienden zijn zo en met hen lach ik ook. Zij dan weer met mijn trekjes
Dus 1 van de 2 is al voldoende voor u? Zwak rechte zes, heel zwak.Tegen vrouwen zonder legging misbruik en/of overtollig vet op de verkeerde plaatsen kan ik lief zijn (of normaal doen)
Je hebt een punt. Ik begin af te zwakken. Thx om me erop te wijzen.Dus 1 van de 2 is al voldoende voor u? Zwak rechte zes, heel zwak.
Graag gedaan, we houden ons boegbeeld der masculisme graag scherpJe hebt een punt. Ik begin af te zwakken. Thx om me erop te wijzen.
.ik ben daar te dom voor: als ik met twee dingen bezig ben, maak ik te veel fouten.Maar...maar... Jouw fans?!?!?
en als je het ècht wil... Lukken zeveren én werken ook best hoor, we zijn met genoeg niet-werklozen die dat bewijzen!![]()
Nope. Je bent gewoon een man.ik ben daar te dom voor: als ik met twee dingen bezig ben, maak ik te veel fouten.
Dan neemt ge maar terug ontslag!Niet meer werkloos he, dus geen tijd om te zeveren
Al es achter u gekeken?Heb nochtans al tijdje @MiniJeffrey niet meer gezien![]()

Daar dienen de pauzes op het werk dus voor!ik ben daar te dom voor: als ik met twee dingen bezig ben, maak ik te veel fouten.

Ai, ik ben helaas wél zo een luie Trees die er zich aan waagt om te gaan plassen tijdens de werkuren, iets te eten én naar buiten kuiert om etensresten in de juiste bak te gaan sorteren.pauzes? ik word voor acht uur betaald, dus ik werk acht uur. pauzes zijn voor luiaards.

wij hebben vuilbakken aan onze bureau en een lieve kuisvrouw die die komt leegmaken. Kakken op een andere zijn toilet is onbeleefd, dus dat doen ik niet. Ik knijp alles af tot ik thuis ben.Ai, ik ben helaas wél zo een luie Trees die er zich aan waagt om te gaan plassen tijdens de werkuren, iets te eten én naar buiten kuiert om etensresten in de juiste bak te gaan sorteren.![]()
Bestond daar nog twijfel over dan?Ai, ik ben helaas wél zo een luie Trees die er zich aan waagt om te gaan plassen tijdens de werkuren, iets te eten én naar buiten kuiert om etensresten in de juiste bak te gaan sorteren.![]()

Onze lieve kuisvrouw staat er op dat fruitafval en PMD in de grote bakken buiten wordt gedeponeerd... Scary woman!wij hebben vuilbakken aan onze bureau en een lieve kuisvrouw die die komt leegmaken. Kakken op een andere zijn toilet is onbeleefd, dus dat doen ik niet. Ik knijp alles af tot ik thuis ben.

En waar laat ge die afgeknepen drollen dan juist achter?wij hebben vuilbakken aan onze bureau en een lieve kuisvrouw die die komt leegmaken. Kakken op een andere zijn toilet is onbeleefd, dus dat doen ik niet. Ik knijp alles af tot ik thuis ben.

Hij laat ze als commentaar achter op HLN.En waar laat ge die afgeknepen drollen dan juist achter?![]()