Str8_6
Well-known member
Nu moet je invullen: toeren met de mifos in de waggie met veel floes op zoek naar mooie wafas.Verdorie.
Ik vul telkens yolo in, in het commentaarveldje wanneer ik verlof aanvraag op het werk![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu moet je invullen: toeren met de mifos in de waggie met veel floes op zoek naar mooie wafas.Verdorie.
Ik vul telkens yolo in, in het commentaarveldje wanneer ik verlof aanvraag op het werk![]()
Ik keur hem goed in deze context. Pret gegarandeerd met de suggestie van straight six wel.Verdorie.
Ik denk dat ze dat dan naar google translate kopiëren.Nu moet je invullen: toeren met de mifos in de waggie met veel floes op zoek naar mooie wafas.
Zal niet veel helpen :Ik denk dat ze dat dan naar google translate kopiëren.
Ook niet in een.. onder-broek?

Heb je wel diep genoeg gezocht?Ja dat wel, maar daar vind ik dan doorgaans weer geen sleutels in terug![]()
Als er zouden zitten, zijn ze niet van mij want ik ben er momenteel geen kwijtHeb je wel diep genoeg gezocht?

Het verontrust mij dat jij niet weet noch voelt of er al dan niet sleutels zitten ...Als er zouden zitten, zijn ze niet van mij want ik ben er momenteel geen kwijt![]()
Ne stalen piet?Het verontrust mij dat jij niet weet noch voelt of er al dan niet sleutels zitten ...

Dan hoorde dat omdat het constant klingelt met uw sleutels ...Ne stalen piet?![]()
Gij werkt nog met sleutels met uw pré ipv zenders?!?!Dan hoorde dat omdat het constant klingelt met uw sleutels ...
jdbrand.eu
Sic transit gloria, maar hij heeft nog altijd meer reactions dan haar.

Maar...maar... Jouw fans?!?!?Niet meer werkloos he, dus geen tijd om te zeveren

Maar...maar... Jouw fans?!?!?
Maar...maar... Jouw fans?!?!?
en als je het ècht wil... Lukken zeveren én werken ook best hoor, we zijn met genoeg niet-werklozen die dat bewijzen!![]()
. En al zeker niet een zoals die op de foto.