Maar misschien is uwe Mechelaar wel een @Tonerider-hond@Lint
Tonerider zou geen honden aaien, da's ne kattenmens!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar misschien is uwe Mechelaar wel een @Tonerider-hond@Lint
Tonerider zou geen honden aaien, da's ne kattenmens!
overdreven behaard, met overwicht en kwijlt terwijl hij slaapt?Maar misschien is uwe Mechelaar wel een @Tonerider-hond
Snurkt ipv kwijltoverdreven behaard, met overwicht en kwijlt terwijl hij slaapt?

De hond klaagt er niet over!Liever niet.. Ik hoor genoeg van je kookkunsten en zou het liever live niet meemaken.
the fuk?Vooral dat specimen dat mijn zoon zijn pennezak vandaag kapotgeknipt heeft.
hoe kan een brievenbus iemand doodschieten?Dat doet er mij aan denken, dit jaar is het reünie van alle 40 jarigen die daar toen naar de lagere scholen gingen. Van onze klas hebben ze idd maar een klein helft teruggevonden. Van ene weet ik dat die neergeschoten is door zijn brievenbus. Maar wsl nog wel wat weekendongevallen of darwin gevallen.

Idd. Net weer een nieuwe kunnen gaan kopen.the fuk?

Toen ik voorbij kwam, zag ik drie vrouwen bij de gorilla’s staan die foto’s namen. Ineens riep een van hen ‘surprise!’ en nam ze ook een foto van mij.”
“Ze sturen die door naar de verzorgers, als ik ook maar een halve minuut te lang bij Chita sta”, vertelt Adie. “Zelf stonden die dames er drie uur later nog. Daar ben ik pissig om. Als ik een contactbeperking krijg opgelegd, mogen die dames daar ook niet lange tijd postvatten en de gorilla’s fotograferen. Ze bespioneren mij en luisteren mij af. Ik laat mij niet wegpesten. Iedereen gelijk voor de wet.”

Vast contract gekregen op mijn stageplek! En met een beter loon dan ik verwacht had.![]()
Kga nog altijd niet moeten stoefen in het brutoloon topic hoor. Maar het is genoeg om zonder zorgen te moeten leven (met mijn saaie levenstijl.)
Dan zal non het toch met nahrtent en iemand anders moeten doen want gij hebt onlangs toegegeven dat ge geen 100% staalharde erecties meer krijgt!Begrijp mij ni verkeerd Non. Ik vind dat elke vrouw ter wereld het basisrecht moet krijgen van sowieso 1 keertje in het leven, minstens. Één nachtje met twee mannen met zeer harde erecties te beleven. Maar moeten wij dat zijn?
Vandaar dat Pollet inclusief cockring komt héDan zal non het toch met nahrtent en iemand anders moeten doen want gij hebt onlangs toegegeven dat ge geen 100% staalharde erecties meer krijgt!
Toch niet op uw dure accentmuur?

Nu weten we ook weer wat ge doet in bad.Zot! Knal tegenover het bad ja!![]()
Da's degene die al een paar keer na een loopsessie een foto van z'n horloge online zwierde en vergat dat hij al compleet naakt was.Ruben van gucht die gaat scheiden. Was hij ook niet een van die naaktsok mannen?