Het grote slowchat topic

Damn :(

En het helpt natuurlijk niet dat ie de kleinste van de klas is. Hij is van eind december. Merendeel van de klas is van eerste 3 maand van het jaar... das 20% ouder en groter.
Hier valt het mij echt op dat ze 1 van de grootste meisjes is, ze is letterlijk de enige in haar klas van na augustus. Maar is op 2 na, wel het grootste meisje. En Euhm.... "de meest vastberaden delegeerder" 😂 (of ne kleine commandant zoals mijn moeder het noemt).

Omdat hij vorige maand iemand geknapt heeft (blauwe plek/ lichte schaafwonde) die hij 10 minuten voordien vrolijk kwispelend besnuffeld had en liet aaien. De snodaard had namelijk het lef gehad achter mijn rug naar me toe te kuieren en de hond vond dat hij me moest kunnen beschermen...
Niet de eerste keer helaas dat hij extreem waaks uitvliegt naar mensen die wél in mijn huis mogen rondwandelen 😔
Oei @straight_six , is dat bezoekje niet zo bevallen?

Een andere uit die klas, is op latere leeftijd tijdens een fuif in het midden van een tafel gaan zitten om er een drol te leggen. 👌
Via de mond of via de kont?

Van ene weet ik dat die neergeschoten is door zijn brievenbus.
Details please? :wtf:

Wtf voor schoenen zijn dat?
:sop:

Past wel bij een panty denk ik.

Mephisto allrounder, ik sta daar wel geen uren op hakken muren af te wassen, ramen te kuisen,... He flippo! 😒

en mijn aversie voor panty's is even groot als die van 6 voor leggings!

Mephisto allrounder, ik sta daar wel geen uren op hakken muren af te wassen, ramen te kuisen,... He flippo! 😒

en mijn aversie voor panty's is even groot als die van 6 voor leggings!
Is panty en legging niet hetzelfde? :eek:

Het had te maken met een vrouw die haar vent met hem bedroog. Die man bleek daardoor misnoegd en uitte dat middels een jachtgeweer door de brievenbus in de voordeur te steken en aan te bellen. (En te schieten)
Ah :laugh:
Ik had uwe zin dus echt gelezen dat de brievenbus iemand had geschoten :laugh:.

This makes so much more sense.

Is panty en legging niet hetzelfde? :eek:
Legging:
fitnesslegging-salto-katoen-zwart.jpg

Katoenen broek die als broek gedragen kan worden (maar meestal dragen net de types die dat beter niet zouden doen, ze uitsluitend als broek) en voornamelijk in de winter worden gecombineerd met Jurkjes om de benen warm te houden.
Screen-Shot-2017-05-23-at-11.26.31-AM-768x434.jpg

Panty/nylons : al dan niet licht doorschijnende synthetische broek met voetjes die onder kleding wordt gedragen ter vervanging van kousen:
penti-zwarte-panty-met-een-net-panty-look-showlegs.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan