Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"van horen zeggen"?Een andere uit die klas, is op latere leeftijd tijdens een fuif in het midden van een tafel gaan zitten om er een drol te leggen.![]()

Neenee dat heb ik zelf mogen aanschouwen"van horen zeggen"?![]()

Beter dan "van horen leggen""van horen zeggen"?![]()
Hier valt het mij echt op dat ze 1 van de grootste meisjes is, ze is letterlijk de enige in haar klas van na augustus. Maar is op 2 na, wel het grootste meisje. En Euhm.... "de meest vastberaden delegeerder"Damn
En het helpt natuurlijk niet dat ie de kleinste van de klas is. Hij is van eind december. Merendeel van de klas is van eerste 3 maand van het jaar... das 20% ouder en groter.
(of ne kleine commandant zoals mijn moeder het noemt).Oei @straight_six , is dat bezoekje niet zo bevallen?Omdat hij vorige maand iemand geknapt heeft (blauwe plek/ lichte schaafwonde) die hij 10 minuten voordien vrolijk kwispelend besnuffeld had en liet aaien. De snodaard had namelijk het lef gehad achter mijn rug naar me toe te kuieren en de hond vond dat hij me moest kunnen beschermen...
Niet de eerste keer helaas dat hij extreem waaks uitvliegt naar mensen die wél in mijn huis mogen rondwandelen![]()
In dat geval zou ik 'm vast nog een extra steak hebben gegevenOei @straight_six , is dat bezoekje niet zo bevallen?

Op een steak onder water moet je geen saus doen.In dat geval zou ik 'm vast nog een extra steak hebben gegeven![]()
Via de mond of via de kont?Een andere uit die klas, is op latere leeftijd tijdens een fuif in het midden van een tafel gaan zitten om er een drol te leggen.![]()
Details please?Van ene weet ik dat die neergeschoten is door zijn brievenbus.
Wtf voor schoenen zijn dat?![]()
Via de mond of via de kont?
Op traditionele wijze. Via de mond vereist meesterschap.
Het had te maken met een vrouw die haar vent met hem bedroog. Die man bleek daardoor misnoegd en uitte dat middels een jachtgeweer door de brievenbus in de voordeur te steken en aan te bellen. (En te schieten)Details please?![]()
Is panty en legging niet hetzelfde?Mephisto allrounder, ik sta daar wel geen uren op hakken muren af te wassen, ramen te kuisen,... He flippo!
en mijn aversie voor panty's is even groot als die van 6 voor leggings!
AhHet had te maken met een vrouw die haar vent met hem bedroog. Die man bleek daardoor misnoegd en uitte dat middels een jachtgeweer door de brievenbus in de voordeur te steken en aan te bellen. (En te schieten)
.Legging:Is panty en legging niet hetzelfde?![]()
De foto van @Tonerider gaf de doorslag.Kom je daar na 130 pagina's pas achter?
Succesvol jaar zoals ze zeggen.Een andere uit die klas, is op latere leeftijd tijdens een fuif in het midden van een tafel gaan zitten om er een drol te leggen.![]()
Sinds dan heeft ze ook haar gras niet meer afgereden.Oei @straight_six , is dat bezoekje niet zo bevallen?
Liever niet.. Ik hoor genoeg van je kookkunsten en zou het liever live niet meemaken.In dat geval zou ik 'm vast nog een extra steak hebben gegeven![]()