Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh... In heb al reeds meerdere opties om aan huis geleverd te worden aangezien ik niet in een boerengat woon? Dus mij ga je niet beter kunnen rollen als je gewoon wat wacht. I keep on cooking!En de foodlink is?
leveren ze jou aan huis. Had dat wat eerder gezegd.Euh... In heb al reeds meerdere opties om aan huis geleverd te worden aangezien ik niet in een boerengat woon? Dus mij ga je niet beter kunnen rollen als je gewoon wat wacht. I keep on cooking!
leveren ze jou aan huis. Had dat wat eerder gezegd.
BeffieHMBiffieHM
Haha typo.Straigh_nix
OrigineelStraight_sex kan ik ook mee leven

En hoeveel kost die levering dan?Euh... In heb al reeds meerdere opties om aan huis geleverd te worden aangezien ik niet in een boerengat woon? Dus mij ga je niet beter kunnen rollen als je gewoon wat wacht. I keep on cooking!
@kay-gell mag ook blijven en die moeten we zelfs niet verbasteren tot een eens-term. Iedereen weet dat die staat voor het eindpunt van dit proces.Smikkel, smulan, tonrider, tonski, vetmestorius, lintworm mogen hier verder doen.
Vandaag toch eerderMaar da's @Wannez zijn standaard manneke!![]()

Deze week bedoel jeVandaag toch eerder![]()