I approveMet mijn super IT skills heb ik al even een nieuwe profielfoto voor ons enige echte erelid aangemaakt:
Bekijk bijlage 3338
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I approveMet mijn super IT skills heb ik al even een nieuwe profielfoto voor ons enige echte erelid aangemaakt:
Bekijk bijlage 3338
proficiat nu ben je een royale loser?I approve
Ons Lintje met een lintje.I approve

Dacht ik ook direct!proficiat nu ben je een royale loser?
Ben ik dan ook super-duper admin mod ofzo?proficiat nu ben je een royale loser?
Nee gewoon een nerd met een kroontje.Ben ik dan ook super-duper admin mod ofzo?
damnit Coldplayke, ge had er een grotere witte rand moeten rondzetten want nu word alles afgesneden en bovendien zie je dat randeke van het vierkantje rond de L. Nu kan ik me ergeren aan zijn avatar.Met mijn super IT skills heb ik al even een nieuwe profielfoto voor ons enige echte erelid aangemaakt:
Bekijk bijlage 3338
Dus 1 trede hoger dan uNee gewoon een nerd met een kroontje.
.Nu vind ik em nog beterNu kan ik me ergeren aan zijn avatar.

Bedank maar ik blijf bij die van @coldplayke. Als een mod u iets geeft / subtiel opdringt, dan doet ge dat best peins ik.
Veel plezierdamnit Coldplayke, ge had er een grotere witte rand moeten rondzetten want nu word alles afgesneden en bovendien zie je dat randeke van het vierkantje rond de L. Nu kan ik me ergeren aan zijn avatar.
ik vind u geen asshole hoor, enkel incompetent

Waarom verrast ma da niet dat er een subreddit voor is

Ik vind smulan niet leukSmikkel, smulan, tonrider, tonski, vetmestorius, lintworm mogen hier verder doen.

Muflan?Ik vind smulan niet leuk![]()
En de foodlink is?MULAN!![]()