Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flink, bank vooruit. Enfin, bank vooruit en naar bed, tis 2u, dat is geen uur voor deftige mensen (zeggen ze in WVl)Post aangepast om beter te voldoen aan de waarheid!!
Maar ik lig (alweer) in een tent!Flink, bank vooruit. Enfin, bank vooruit en naar bed, tis 2u, dat is geen uur voor deftige mensen (zeggen ze in WVl)

Dat zijn levenskeuzes die je maakt, natuurlijk. Als jij conTENT bent (see what I did there) dan is dat al heel goed en meer kunnen we niet vragen. Neemt niet weg dat je beter alles dichtritst en een oog dicht doet. Morgen moet je hier weer innercirclen, de verdwenen Norae opduikelen en proberen om allerhande hormonen binnen de perken te houden. Sleep well!Maar ik lig (alweer) in een tent!![]()
Het is om zeep!Er is hier bijna al 4u niets gezegd...
Bekijk bijlage 3273
Norae=pretoogje. Pretoogje verdwijnt en Norae is er. Norae verdwijnt en pretoogje is terug.
Jammer.Norae=pretoogje. Pretoogje verdwijnt en Norae is er. Norae verdwijnt en pretoogje is terug.
Idd ik ben wel fan van die kleine frustro-agressorJammer.
Idd. Veel leuker dan pretoogje.Idd ik ben wel fan van die kleine frustro-agressor
In mijn fantasie is pretoogje Eline Demunck en dat maakt ook al iets goed.Idd. Veel leuker dan pretoogje.
Och, dan is ze al lang dronken en onder invloed van drugs, niks aan de hand dus.Ik moest van @Nahrtent, de leider van de geheime trollengroep.
Dat maakt het voor mij enkel erger.In mijn fantasie is pretoogje Eline Demunck en dat maakt ook al iets goed.
Hmmm je kunt nu deftig daten met Mulan@ .2 jeansbroeken in de JBC
Om mij te taggen moet de @ wel VOOR de naamHmmm je kunt nu deftig daten met Mulan@ .

@ vind ik leuker achter .Om mij te taggen moet de @ wel VOOR de naam![]()

Maar totaal niet efficiënt dus@ vind ik leuker achter .![]()