Ge ziet dat gij toch van niks vies zijt hoor, eerst @Tonerider in uw hof laten kamperen, @straight_six strepen in uw gang laten trekken en nu @Loser in uw inner circle laten komen (pun intended).Speciaal voor jou, treed binnen in the circle!![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge ziet dat gij toch van niks vies zijt hoor, eerst @Tonerider in uw hof laten kamperen, @straight_six strepen in uw gang laten trekken en nu @Loser in uw inner circle laten komen (pun intended).Speciaal voor jou, treed binnen in the circle!![]()
Ge zijt nog de buurman vergeten die door het hek spuit!Ge ziet dat gij toch van niks vies zijt hoor, eerst @Tonerider in uw hof laten kamperen, @straight_six strepen in uw gang laten trekken en nu @Loser in uw inner circle laten komen (pun intended).
Oei! Geen bètasociolinguïstiek, hè. Alleen pure alfa, harde kernlinguïstiek voor ons!Het is een beetje clash of the inner circles precies: airfryers, kak, en Mulan-geilen vs sociolinguïstiek.
Als dat maar goed afloopt.
PolletPouletWat was eigenlijk jouw vorige account(naam)?

den echte OG dusPolletPoulet![]()
Yep. This kills the Loser.Pfff, Loser is hier en nu lijkt het hier op Pol&actua met al die woorden van twee euro het stuk. Gedaan met de sfeer. Ik denk dat ik terug met @Mulan ga flirten in het ergernis en het glimlach topic.
Ik durf eigenlijk niet meer posten na die gif van nestorius.Wel zot dat een los topic dat maar blijft gaan, plots stil valt als Loser er in komt. Sfeerspons is de term dacht ik.

Denk niet dat die dat op u had hoor!Ik durf eigenlijk niet meer posten na die gif van nestorius.![]()
Loser is misschien wel op @coldplayke haar vraag binnengewipt dan? Kan ze eindelijk eens een paar uur haar eigen ding doen zonder dat ze uren moet bijlezenNormaal groeit dat hier met 3 pagina's per 20 minuten, serieuze boel
Dus ik denk dat de mods dat hier anders wel allemaal lezen![]()

Goh, ik denk dat mama en papa hier wel efkes naar de Lidl kunnen zonder dat we het hier afbranden?Loser is misschien wel op @coldplayke haar vraag binnengewipt dan? Kan ze eindelijk eens een paar uur haar eigen ding doen zonder dat ze uren moet bijlezen![]()
Ik ben hier al een keer of 12 getagd, @nestorius miste me. BegrijpelijkLoser is misschien wel op @coldplayke haar vraag binnengewipt dan? Kan ze eindelijk eens een paar uur haar eigen ding doen zonder dat ze uren moet bijlezen![]()
.Het was eigenlijk meer voor als het mis liep, dan weet je eens van ietsIk ben hier al een keer of 12 getagd, @nestorius miste me. Begrijpelijk.

Persecution complex noemen ze dat…Het was eigenlijk meer voor als het mis liep, dan weet je eens van iets
En ik heb nog eens geteld, ik heb u 1 keer getagd de laatste 24 uur. Ik eis een bron van waar jij die 12 keer haalt of is dat gewoon een buikgevoel?
Tis nie omdat het 2u is da ge fake news moogt komen posten…Er is hier al 4u niets gezegd...
Bekijk bijlage 3273